جهاد تبیین فرا مرزی به سبک «قلم نعیم»

نعیم احمدی‌نژاد نویسنده کرمانی است که با تشکیل گروه جهادی «قلم نعیم» در راستا امر به معروف و نهی از منکر فرهنگی گام برداشته است. نعیم احمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص تشکیل گروه جهادی«قلم نعیم» گفت: امر به معروف و نهی از منکر در آموزه‌های قرآنی در […]

نعیم احمدی‌نژاد نویسنده کرمانی است که با تشکیل گروه جهادی «قلم نعیم» در راستا امر به معروف و نهی از منکر فرهنگی گام برداشته است.

نعیم احمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص تشکیل گروه جهادی«قلم نعیم» گفت: امر به معروف و نهی از منکر در آموزه‌های قرآنی در حوزه‌های اجتماعی از جایگاه بسیار بالا و باارزشی برخوردار است.

این نویسنده کرمانی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر، محافظ تمام اعمال نیک هستند، عنوان کرد: در صورت نبود این دو اصل، بهترین اعمال نیک به فراموشی سپرده می‌شود و بقیه احکام الهی نیز انجام نخواهد شد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه جنگ نرم در مقابل جنگ سخت قرار دارد و شامل هرگونه اقدامات روانی یا تبلیغات رسانه‌ای است که جامعه هدف را نشانه می‌گیرد، جنگ نرم با هدف گرفتن فکر و اندیشه ملت‌ها نقش مهمی در سست نمودن حلقه‌های فکری و فرهنگی جوامع ایفا می‌کند.یکی از قشرهای مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر می باشند که می‌توانند نقش موثری در خنثی کردن اهداف شوم دشمنان انقلاب ایفا کنند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی، نقش بسیار موثر و مفیدی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارد، اظهار کرد: برای تبیین مسائل اجتماعی به صورت غیرمستقیم و نامحسوس، می‌توانیم از کتاب به عنوان موثرترین شیوه و روش استفاده کنیم.

این نویسنده کرمانی ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: گروه جهادی «قلم نعیم» در سال ۱۴۰۰ با پنج نفر از دوستان شکل گرفت و هدف از تشکیل آن جهاد تبیین از طریق انتشار کتاب در داخل و خارج از کشور است.

وی در خصوص دلیل انتشار کتب خود در خارج از کشور عنوان کرد: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی، آماج تهاجم وسیع دشمنان در ابعاد مختلف است و این اقدامات دشمن در تهاجم به کشورمان نیازمند روشنگری و تبیین واقعیت‌ها است؛ بنابراین جهاد تبیین یک ضرورت است.

احمدی‌نژاد افزود: ما درباره جنگ سخت و نظامی بسیار شنیده‌ایم اما باید بدانیم که جنگ‌های دیگری همچون جنگ فرهنگی نیز وجود دارد که خطر آن کمتر از جنگ نظامی نیست؛ دشمنان با جنگ فرهنگی می‌خواهند بر کشورهای مسلمان غلبه کنند؛ بنابراین با معرفی واقعیت جامعه اسلامی ایران به خوانندگان خارج از کشور باید از حالت دفاعی به حالت تهاجمی برسیم و با غلبه بر فرهنگ غرب این واقعیت‌ها را به جهان معرفی کنیم.

این نویسنده کرمانی با اشاره به کتب منتشر شده خود طی سا‌ل‌های متمادی و کسب جوایز متعدد در جشنواره‌های گوناگون در رابطه با مشکلات عرصه فعالیت خود اظهار کرد: در غرب اگر در خصوص هولوکاست و صهیونیست مطلبی عنوان شود، آن فرد جریمه و به اخراج تهدید می‌شود، آیا این آزادی بیان است؟ آن هم آزادی که در مهد مدعیان آزادی و حقوق بشر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد و اگر اراده این فرمانده دوراندیش و نابغه ایران اسلامی نبود، داعش در منطقه شکست نمی‌خورد، وی با تروریست‌ها مبارزه کرد و با این شرایط رئیس جمهور وقت آمریکا، به سردار سلیمانی اهانت می‌کند.

احمدی‌نژاد ابراز کرد: زمانی که ترامپ طی سخنانی در جمع هوادارانش در «میلواکی» توهینی بسیار زشت به سپهبد شهید سلیمانی کرد، کتابی با نام «دیوانه‌ای به‌نام ترامپ» به دو زبان انگلیسی و فرانسوی توسط ناشرانی از این دو کشور در اروپا منتشر و  کتاب در وب سایت‌های عرضه کتاب از جمله آمازون آمریکا برای عرضه قرار داده و استقبال خوبی از این کتاب شد.

این نویسنده کرمانی گفت: در سال ۲۰۲۲ میلادی ایمیلی برایم ارسال شد و به من اعلام کردند که به دلیل انتشار دو کتاب «دیوانه‌ای به‌نام ترامپ» و «افسانه‌ای به نام هلوکاست» کتاب‌های شما از سایت حذف و درآمد حاصل از فروش این دو کتاب و بقیه کتاب‌هایتان بلوکه می‌شود.

گفتنی است فاتح قله عشق (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، کتاب مجسمه تقوا (شهید عبدالمهدی مغفوری)، کتاب عارف لشکر ۴۱ ثارالله کرمان (شهید محمد حسین یوسف الهی)، کتاب چهل سال دوستی ( شهید حسین پورجعفری)، جهاد اکبر (سیره و سبک زندگی شهید اکبر جهانشاهی)، کتاب دلی که عاشق خدا بود (شهید محسن برهانی)، کتاب شهید راه ولایت (شهید غلامرضا لنگری‌زاده)، کتاب منتظر (شهید علی‌اکبر بختیاری)،کتاب در مسیر عشق (سیره و سبک زندگی شهیده طاهره اشرف‌گنجویی)، کتاب در مسیر خودسازی (شهید علی ماهانی)، کتاب در مسیر حق (سیره و سبک زندگی شهید علی صیاد شیرازی)، کتاب بر مدار عشق (شهید حاج یونس زنگی‌آبادی) برخی از کتب منتشر شده این گروه جهادی است.

انتهای خبر/م




جهاد تبیین فرا مرزی به سبک «قلم نعیم»

منبع:آرمـان
? جهاد تبیین فرا مرزی به سبک «قلم نعیم»