جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه؛ رئیس دادگستری کرمان: فروپاشی سریع‌تر این رژیم منحوس را تسریع می‌کند

رئیس کل دادگستری استان کرمان، اظهار داشت: جنایات وحشیانه و ددمنشانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه باعث می‌شود که افول و نابودی این رژیم منحوس تسریع شود.

اخبار کرمان : حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، امروز ۱۷ فروردین ماه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان اظهار کرد: مطمئنا جنایات وحشیانه و ددمنشانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه باعث می‌شود که افول و نابودی این رژیم منحوس تسریع شود. وی با بیان اینکه اسلام و ملت فلسطین زنده است، تصریح کرد: شرایط کنونی ایجاب می‌کرد که با آگاهی و بصیرت بیشتر و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به صحنه بیاییم و همه ظرفیت‌های داخل کشور و در منطقه را علیه رژیم صهیونیستی به کار گیریم و در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر دِین و وظیفه خود را نسبت به مردم مظلوم فلسطین ایفا کنیم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد: قریب به شش ماه از حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌پناه غزه می‌گذرد و جنایتی بی سابقه علیه بشریت بوقوع پیوسته و تا به امروز بیش از ده‌ها هزار نفر از کودکان بی‌گناه و زنان بی‌پناه در غزه به خاک و خون کشیده و صدها هزار نفر آواره و بی‌سرپناه شده‌اند. وی تصریح کرد: در شرایطی که رژیم غاصب و سفاک اسرائیل چهره خونخوار خود را بیش از پیش در جهان برملا و وجدان‌های خفته را بیدار کرده، اما متاسفانه تاکنون مجامع بین المللی هیچ اقدام عملی در مقابل جنایات صهیونیست ها انجام نداده‌اند و بار دیگر شاهد شعارهای پوشالی مدعیان حقوق بشر غربی در این رابطه هستیم.

حمیدی بیان کرد: جنایت تروریستی صهیونیستها در حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران نقض آشکار حقوق بین‌الملل است و قطعا این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند. نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان افزود: در ماه‌های اخیر رژیم غاصب و جعلی صهیونیست تمام پروتکل‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و طی چند ماه گذشته مردم بیگناه غزه زیر شدیدترین آماج حملات رژیم کودک کش اسرائیل قرار گرفته اند و صهیونیست ها به هیچ مرجع بین المللی پاسخگو نیستند.

کلمات کلیدی:
جنایات، رژیم صهیونیستی، غزه، قربانیان، حملات وحشیانه

تیتر و لید انگلیسی:
Recent Atrocities of Zionist Regime in Gaza; Chief of Kerman Judiciary: Hastens the Rapid Collapse of this Despicable Regime

Nazeer Kerman/Kerman – According to Nazeer Kerman’s report, the Chief of Kerman Judiciary stated: Recent brutal and barbaric atrocities of the usurping Zionist regime against the oppressed people of Gaza accelerate the downfall of this despicable regime.

رئیس کل دادگستری کرمان: نابودی رژیم صهیونیستی تسریع شده است

منبع: ایـسنا
? رئیس کل دادگستری کرمان: نابودی رژیم صهیونیستی تسریع شده است