جنایات اسرائیل در غزه در سایه حمایت مطلق آمریکا و غرب رخ می‌دهد

نذیر کرمان/کرمان دانش‌آموز فلسطینی گفت: صهیونیست‌ها خانه‌های مردم غزه را بدون هیچ هشداری بمباران و روی سر صاحبانشان خراب می‌کنند و همه اینها در سایه حمایت مطلق و بی سابقه آمریکا و غرب است. حسین هشام امروز هفتم آبان ماه در همایش نظم جدید جهانی(نوجهان) با حضور دانش آموزانی از کشورهای ایران، فلسطین، نیجریه، عربستان، […]

نذیر کرمان/کرمان دانش‌آموز فلسطینی گفت: صهیونیست‌ها خانه‌های مردم غزه را بدون هیچ هشداری بمباران و روی سر صاحبانشان خراب می‌کنند و همه اینها در سایه حمایت مطلق و بی سابقه آمریکا و غرب است.

حسین هشام امروز هفتم آبان ماه در همایش نظم جدید جهانی(نوجهان) با حضور دانش آموزانی از کشورهای ایران، فلسطین، نیجریه، عربستان، اندونزی و تاجیکستان که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کلماتی نمی‌تواند مصیبت و رنجی که مردم در فلسطین و در غزه تجربه می‌کنند را بیان کند.

وی افزود: وسعت ویرانی، کشتار، خونریزی‌ها و آتش بر سر شهروندان غزه بیش از همه حرف‌هاست و رهبران بعضی از کشورهای جهان در جلساتی شرکت می‌کنند که صهیونیست‌ها در آن قصد سلاخی و کشتار ما را دارند.

این دانش آموز فلسطینی بیان کرد: صهیونیست‌ها خانه‌های مردم را بدون هیچ هشداری بمباران و بر سر صاحبانشان خراب می‌کنند و همه اینها در سایه حمایت مطلق و بی سابقه آمریکا و غرب است.

وی بیان کرد: نهادهای بین‌المللی قدرت جلوگیری جنایات اسرائیل را دارند اما کاری نمی‌کنند و این قتل عام در سایه مواضع شرم آور کشورهای عربی اسلامی رخ می‌دهد.

حسین هشام گفت: در مقابل این جنایات صهیونیست‌ها و کشتار مردم تنها یک دلداری داریم، اینکه خدا با ماست و ما را رها نخواهد کرد و ما را یاری می کند.

این دانش‌آموز فلسطینی تصریح کرد: مردم ما غزه را ترک نمی‌کنند و خواهیم دید چگونه مسجدالاقصی آزاد می‌شود و ما به عنوان مردم فلسطین با وجود تخریب زیادی که صورت گرفته اما بر سر خاک خود ثابت‌قدم هستیم و ذره‌ای از خاک خود را رها نمی‌کنیم.

وی اظهار کرد: معتقدیم نبرد با این دشمن منحصر به فلسطین نیست، بلکه شامل ملت مقاومت‌محور است و تمام محورهای مقاومت به این فکر می‌کنند که چگونه با تمام توان خود از مردم غزه حمایت کنند.

انتهای پیام




جنایات اسرائیل در غزه در سایه حمایت مطلق آمریکا و غرب رخ می‌دهد

منبع: ایـسنا
? جنایات اسرائیل در غزه در سایه حمایت مطلق آمریکا و غرب رخ می‌دهد