جمع اوری ۸۴۰ میلیارد ریالی زکات در سال گذشته

صادقی در سیرجان گفت یکی از برنامه های محوری در مورد زکات شفاف سازی و گزارش مستمر به مردم هست که موجب اعتماد مردم و افزایش جمع آوری زکات شده است.  به گزارش فت فتو، مدیر کل کمیته امداد اامام خمینی استان در  همایش زکات شهرستانهای غربی استان گفت سال گذشته ۸۴۰ میلیارد ریال زکات […]

صادقی در سیرجان گفت یکی از برنامه های محوری در مورد زکات شفاف سازی و گزارش مستمر به مردم هست که موجب اعتماد مردم و افزایش جمع آوری زکات شده است.

 به گزارش فت فتو، مدیر کل کمیته امداد اامام خمینی استان در  همایش زکات شهرستانهای غربی استان گفت سال گذشته ۸۴۰ میلیارد ریال زکات دراستان کرمان جمع اوری شده است.

آقای صادقی افزود زکات جمع اوری شده دربخش هزینه کرد سرفصل های خود شامل بازسازی و تعمیر مسکن افراد مستضعف و تحت پوشش ، احداث مسکن ، هزینه های درمان جامعه هدف ، کمک به آموزش و تحصیل فرزندان تحت پوشش در اختیار نیازمندان قرار گرفته است و درسال جدیدهم با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام گرفته شاهد رشد بیشتر زکات در استان کرمان باشیم.

وی گفت : در سال جاری میزان زکات هر منطقه و حتی روستا صرف امورعمرانی و کمک به آن منطقه یا روستا می شود و این مناطق در جذب اعتبارات عمرانی دولتی هم در اولویت قرار می گیرند.




جمع اوری ۸۴۰ میلیارد ریالی زکات در سال گذشته

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جمع اوری ۸۴۰ میلیارد ریالی زکات در سال گذشته