جمع آوری ۲۵۶ معتاد متجاهر در کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرحی به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان با جمع آوری ۲۵۶ معتاد متجاهر از سطح شهر و تفرجگاه‌ها خبر داد. سرهنگ مهدی پورامینایی امروز ۲۸ تیرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش زمینه‌های وقوع جرائمی همچون سرقت‌های خرد، ولگردی و ایجاد […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرحی به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان با جمع آوری ۲۵۶ معتاد متجاهر از سطح شهر و تفرجگاه‌ها خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی امروز ۲۸ تیرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش زمینه‌های وقوع جرائمی همچون سرقت‌های خرد، ولگردی و ایجاد مزاحمت، طرحی در راستای ارتقاء امنیت محله محور با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ۲۵۶ معتاد متجاهر، کارتن خواب و ولگرد که در زمینه سلامت دیگر افراد جامعه و احتمال گرایش فرزندان جوان و نوجوانمان به اعتیاد آسیب زا محسوب می‌شوند، جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

پورامینایی در پایان بیان کرد: این طرح‌ها با جدیت در سطح شهر و مناطق حاشیه ای و همچنین پارک‌ها و بوستان‌ها استمرار می‌یابند و مهمترین پیام این طرح و جمع آوری معتادان متجاهر که متاسفانه وضعیت بدی را برای خود و خانواده خود رقم زده‌اند، می‌تواند جدیت و حساسیت همه افراد جامعه نسبت به دوری از مصرف هرگونه مواد مخدر باشد.

انتهای پیام




جمع آوری ۲۵۶ معتاد متجاهر در کرمان

منبع: ایـسنا
? جمع آوری ۲۵۶ معتاد متجاهر در کرمان