جمع‌آوری ۳۰ معتاد متجاهر در سطح شهر زرند

فت فتو/کرمان رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: در اولین روز عملیات جمع آوری معتادان متجاهر تعداد ۳۰ نفر از معتادین مرد و زن در سطح شهر زرند جمع‌آوری و جهت درمان و ساماندهی به کمپ بانوان منتقل شدند. ابوالفضل فرحبخش در حاشیه آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان زرند، اظهار کرد اعتیاد یکی […]

فت فتو/کرمان رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: در اولین روز عملیات جمع آوری معتادان متجاهر تعداد ۳۰ نفر از معتادین مرد و زن در سطح شهر زرند جمع‌آوری و جهت درمان و ساماندهی به کمپ بانوان منتقل شدند.

ابوالفضل فرحبخش در حاشیه آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان زرند، اظهار کرد اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی مهم است که می‌تواند مبنا و منشاء دیگر معضلات اجتماعی و بالتبع افزایش جرایم در شهرستان باشد.

این مقام قضایی عنوان کرد: حضور معتادان متجاهر وجهه فرهنگی و مذهبی شهرستان را خدشه دار نموده است و مقابله با این معضل اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی ضمن تاکید بر جمع آوری معتادان متجاهر ادامه داد: باید مسئولین مربوطه با انجام وظایف قانونی خود اجازه ندهند؛ هیچ نقطه ای از شهر محل امنی برای معتادان متجاهر تبدیل شود.

به گزارش فت فتو، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند نیز با اشاره به اینکه اعتیاد یک بیماری است، گفت: دادستانی با این معضل اجتماعی برخورد و نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و معرفی آنان به مراکز ماده ۱۶جهت درمان  اقدام خواهد کرد.

رضا یعقوبی اعلام کرد: در راستای عملیات جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات لازم جهت شناسایی و برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر نیز صورت خواهد گرفت

انتهای پیام




جمع‌آوری ۳۰ معتاد متجاهر در سطح شهر زرند

منبع: ایـسنا
? جمع‌آوری ۳۰ معتاد متجاهر در سطح شهر زرند