جزئیات برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر کوتاه «آن» در سرچشمه

فردای کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان این‌که اختتامیۀ جشنواره ملی شعر کوتاه «آن»،پنج‌شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱،ساعت ۱۵:۰۰ در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار می‌شود،گفت:«در این مراسم از بین ۱۹ شاعر راه‌یافته به مرحلۀ نهایی این جشنواره،از شش نفر تجلیل خواهد شد». روح‌الله ابوالهادی با […]

فردای کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان این‌که اختتامیۀ جشنواره ملی شعر کوتاه «آن»،پنج‌شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱،ساعت ۱۵:۰۰ در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار می‌شود،گفت:«در این مراسم از بین ۱۹ شاعر راه‌یافته به مرحلۀ نهایی این جشنواره،از شش نفر تجلیل خواهد شد».

روح‌الله ابوالهادی با اشاره به این‌که جشنواره در دو بخش شعر کوتاه سنتی و شعر کوتاه نو برگزار شده است،ادامه داد:«از هر بخش سه نفر برگزیدۀ نهایی معرفی خواهند شد. همچنین از بین ۱۹ راه‌یافته دو شاعر از رفسنجان و سیرجان به مرحلۀ نهایی راه یافته‌اند».

وی همچنین با اشاره به این‌که بیش از ۹۰۰ شاعر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند و ۱۰ هزار اثر در دو بخش جشنواره ارائه دادند،اضافه کرد:«شرکت‌کنندگان از سراسر کشور ازجمله از اصفهان،خراسان رضوی،ایلام،آذربایجان غربی،تهران،چهارمحال و بختیاری به جشنواره اثر ارسال کردند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان،ابوالهادی اظهار کرد:«شعار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان «مس،حامی فرهنگ و هنر» است و در راستای این شعار این مجتمع تلاش کرده تا در حوزه‌های متنوعی ازجمله قرآن و عترت،ایثار و شهادت،کتاب،هنرهای نمایشی،تجسمی،فیلم و موسیقی دست به فرهنگ‌سازی بزند».

وی با بیان این‌که یکی از افتخارات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان کمک به توسعۀ برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان و شهرستان است،افزود:«اکنون برخی از برنامه‌های فرهنگی و هنری هم در سطح رفسنجان و هم در سطح استان و کشور در تقویم سالانۀ برنامه‌های مجتمع قرار دارند و مجتمع هر سال آن‌ها را برگزار می‌کند و جشنواره ملی شعر کوتاه «آن» یکی از این برنامه‌ها است که دبیرخانۀ این جشنواره در فرهنگسرای مس شعبۀ رفسنجان مستقر شده و فعالیت می‌کند».

مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به جزئیات برگزاری اختتامیۀ دومین دورۀ جشنواره «آن»،تاکید کرد:«در اختتامیۀ این جشنواره از تمامی استان کرمان نیز شاعرانی حضور خواهند داشت و این اختتامیه به‌نوعی گردهمایی شاعران استان کرمان است. به همین دلیل دو نشست تخصصی در حوزۀ شعر صبح پنج‌شنبه با حضور داوران جشنواره و شاعران حاضر در محل سالن امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه برگزار می‌شود».

وی ادامه داد:«این جشنواره با استقبال چشمگیری از سراسر کشور روبه‌رو شده است و امیدواریم سومین دورۀ این جشنواره را سال آینده برگزار کنیم».

ابوالهادی خاطرنشان کرد:«هم‌زمان با اختتامیۀ دومین جشنواره ملی شعر کوتاه آن،نمایشگاه نقاشی «ردپا» آثار خانم فاطمه زارع از شاعران و نقاشان رفسنجان در سالن مجاور سینما آزادی افتتاح می‌شود». /پ




جزئیات برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر کوتاه «آن» در سرچشمه

منبع:خبر کرمان
?

جزئیات برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر کوتاه «آن» در سرچشمه

:اخبار استان کرمانفرهنگ