جدال نماینده فوتبال بانوان ایران در اردن

در چارچوب مسابقات قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا، شهرداری سیرجان، نماینده فوتبال بانوان کرمان با تیم‌های اردن، هند و ازبکستان به رقابت می‌پردازد. بهگزارش فت فتو؛تیم فوتبال شهرداری سیرجان قهرمان لیگ برتر سال ۱۳۹۹ فوتبال بانوان ایران، برای شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در حالی خود را آماده می‌کند که شاگردان جهان نجاتی باید با […]

در چارچوب مسابقات قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا، شهرداری سیرجان، نماینده فوتبال بانوان کرمان با تیم‌های اردن، هند و ازبکستان به رقابت می‌پردازد.

بهگزارش فت فتو؛تیم فوتبال شهرداری سیرجان قهرمان لیگ برتر سال ۱۳۹۹ فوتبال بانوان ایران، برای شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در حالی خود را آماده می‌کند که شاگردان جهان نجاتی باید با تیم‌هایی از کشور‌های اردن، هند و ازبکستان به رقابت بپردازند.

تورنمنتی که دومین سال برگزاری آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و برای نخستین بار نماینده‌ای از ایران قرار است در آن شرکت کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای زمان برگزاری این رقابت‌ها که به میزبانی اردن برگزار می‌شود را اعلام کرد که بر این اساس:

۷ نوامبر ۲۰۲۱ (یکشنبه ۱۶ آبان) بنیادکار (ازبکستان) – شهرداری سیرجان (ایران) – ساعت ۱۶ به وقت محلی و گوکولام کرالا (هند) – امان کلاب (اردن) – ساعت ۱۹ به وقت محلی

۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ (چهارشنبه ۱۹ آبان) شهرداری سیرجان (ایران) – گوکولام کرالا (هند) – ساعت ۱۶ به وقت محلی و امان کلاب (اردن) – بنیادکار (ازبکستان) – ساعت ۱۹ به وقت محلی

۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ (شنبه ۲۲ آبان) بنیادکار (ازبکستان) – گوکولام کرالا (هند) – ساعت ۱۶ به وقت محلی و امان کلاب (اردن) – شهرداری سیرجان (ایران) – ساعت ۱۹ به وقت محلی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.




جدال نماینده فوتبال بانوان ایران در اردن

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? جدال نماینده فوتبال بانوان ایران در اردن