جان‌فدا| رونمایی از کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی «حاج‌قاسم» با حضور سردار سلامی در کرمان

کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی حاج‌قاسم با محوریت غیرت و ناموس‌پرستی سردار سلیمانی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز و همزمان با برگزاری اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی حاج‌قاسم با حضور سردار […]


کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی حاج‌قاسم با محوریت غیرت و ناموس‌پرستی سردار سلیمانی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز و همزمان با برگزاری اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی حاج‌قاسم با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهید سلیمانی، مسؤولان کشوری و استانی به دو زبان فارسی و لاتین رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان درباره کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی حاج‌قاسم اظهار داشت: یک دغدغه همیشگی در شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی برای ما، نبود یک مجموعه‌ای بود که بتواند به‌عنوان سند بالادستی در اختیار کسانی قرار گیرد که می‌خواهند کار تولیدی، تبیینی، روایی و گفتمانی درباره حاج‌قاسم انجام دهند.

رحمان جلالی ادامه داد: به تدبیر بنیاد شهید سلیمانی در تهران یک بسته سیاستی با شش محوریت به ما ارائه شد و ما تلاش کردیم بر مبنای این ضرورت‌ها، نظام فکری و تربیتی شهید سلیمانی را تئوریزه کنیم.

وی ابراز داشت: از دو منبع از حاج‌آقا علی‌اکبری در قم و آیت‌الله مصباح بهره بردیم و ۱۰۷ مولفه تربیتی احصا شد که بعضا به تایید حضرت آقا هم رسید و بعد از اینکه چارچوب کتاب آماده شد، ۱۰۷ مولفه تربیتی را در کاربرگ‌هایی جانمایی کردیم.

جلالی اضافه کرد: غیرت و ناموس‌پرستی حاج قاسم را به‌عنوان یکی از مولفه‌های اصلی در کتاب انتخاب کردیم و استناد روایی را نیز از منظومه فکری رهبری و بیانات شهید سلیمانی انتخاب کردیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





جان‌فدا| رونمایی از کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی «حاج‌قاسم» با حضور سردار سلامی در کرمان

منبع: فــارس
? جان‌فدا| رونمایی از کتاب بررسی نظام فکری و تربیتی «حاج‌قاسم» با حضور سردار سلامی در کرمان