جان‌فدا| به عشق سردار؛ رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران زراوند شهرستان زرند تا گلزار شهدای کرمان

کاروان ۲۱ نفره دوچرخه‌سواران از زراوند شهرستان زرند تا گلزار شهدای کرمان رکاب‌زنی می‌کنند تا در سومین سالگرد سردار دلها شرکت کنند. به گزارش فت فتو از زرند، صبح امروز کاروان دوچرخه‌سواری زراوند شهرستان زرند پس از حضور در گلزار شهدا، این شهر را به مقصد مزار مطهر سردار دلها شهید حاج‌قاسم سلیمانی ترک کردند. […]


کاروان ۲۱ نفره دوچرخه‌سواران از زراوند شهرستان زرند تا گلزار شهدای کرمان رکاب‌زنی می‌کنند تا در سومین سالگرد سردار دلها شرکت کنند.

به گزارش فت فتو از زرند، صبح امروز کاروان دوچرخه‌سواری زراوند شهرستان زرند پس از حضور در گلزار شهدا، این شهر را به مقصد مزار مطهر سردار دلها شهید حاج‌قاسم سلیمانی ترک کردند.

در مراسم بدرقه این کاروان جمعی از مسؤولان و ورزشکاران حضور داشتند و شرکت‌کنندگان با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گرانقدر زرند و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

 سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند در مراسم عزیمت کاروان اظهار کرد: در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سردار دلها، کاروان دوچرخه‌سواری زراوند مسافت حدود ۱۰۰ کیلومتری گلزار شهدا زرند تا مزار مطهر سردار دلها را رکاب می‌زنند.

محمدرضا حسن‌زاده مدیر کاروان دوچرخه‌سواری هم بیان داشت: این کاروان ۲۱ نفره که یکی از اعضای آن از استان یزد است.

علی ابراهیم‌نژاد یکی از دوچرخه‌سواران هم گفت: به عشق سردار دلها، مسیر زرند تا کرمان را رکاب می‌زنم و افتخار می‌کنم خود را در مراسم سومین سالگرد سرباز ولایت برسانم و با این حضور خود به دشمنان ثابت کنیم تا زنده‌ایم با ولایت هستیم .

پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب





جان‌فدا| به عشق سردار؛ رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران زراوند شهرستان زرند تا گلزار شهدای کرمان

منبع: فــارس
? جان‌فدا| به عشق سردار؛ رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران زراوند شهرستان زرند تا گلزار شهدای کرمان