جان‌فدا| امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی بر دل‌ها حکومت می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهید سلیمانی مدالی را هم از مردم عزیز و انقلابی ایران گرفت و آن لقب‌هایی‌ست که مردم به این شهید دادند مانند مرد میدان، جان‌فدا، سردار دل‌ها و شهید سلیمانی برای دل‌ها حکومت می‌کند، بنابراین این مدال‌ها برای وی ماندگار شده است.  به گزارش فت […]


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهید سلیمانی مدالی را هم از مردم عزیز و انقلابی ایران گرفت و آن لقب‌هایی‌ست که مردم به این شهید دادند مانند مرد میدان، جان‌فدا، سردار دل‌ها و شهید سلیمانی برای دل‌ها حکومت می‌کند، بنابراین این مدال‌ها برای وی ماندگار شده است.

 به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در اجلاسیه سومین سالگرد شهید سلیمانی در مصلی امام علی(ع) طی سخنانی از نیروهای انتظامی و امنیتی برای برگزاری مطلوب مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: از مسؤولانی که برای تبلیغات و منعکس کردن مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی همت کردند و از مردمی که خودجوش در این مراسم حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مردم ما موکب‌های مردمی را به‌بهترین وجه‌ ممکن مدیریت کردند و به زائران حاج‌قاسم سلیمانی خدمت رساندند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از خانواده‌های شهید سلیمانی و شهید پورجعفری قدردانی کرد و با تشکر از خدمات سپاه پاسداران بیان داشت: سپاه همراه با ارتش و نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم تلاش می‌کند.

علیدادی‌سلیمانی افزود: شهید سلیمانی یک مدال برجسته و فاخر از مقام معظم رهبری دریافت کرد و آن عبارت بود از مکتب شهید سلیمانی و رهبر عزیز و عظیم‌الشان، شهید سلیمانی را صاحب مکتب دانستند.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی مدالی را هم از مردم عزیز و انقلابی ایران گرفت و آن لقب‌هایی‌ست که مردم به این شهید دادند مانند مرد میدان، جان‌فدا، سردار دل‌ها و شهید سلیمانی برای دل‌ها حکومت می‌کند، بنابراین این مدال‌ها برای وی ماندگار شده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





جان‌فدا| امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی بر دل‌ها حکومت می‌کند

منبع: فــارس
? جان‌فدا| امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی بر دل‌ها حکومت می‌کند