جانبازان شاغل در آموزش و پرورش راین مورد تقدیر قرار گرفتند

به مناسبت روز جانباز، از جانبازان شاغل در آموزش و پرورش راین تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌زاده در این مراسم ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان گنجینه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: وظیفه […]

به مناسبت روز جانباز، از جانبازان شاغل در آموزش و پرورش راین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌زاده در این مراسم ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان گنجینه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: وظیفه سنگین حفظ و حراست از دستاورد‌های شهدا و جانبازان بر دوش یکایک آحاد جامعه به ویژه مسوولان است.

امام جمعه راین اظهار کرد: سرافرازی، عزت، سربلندی، پیشرفت و آبادانی کشور را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران هستیم.

 
حمد‌الله رحیمی رئیس اداره آموزش و پرورش راین نیز در این جلسه گفت: دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه های رویارویی حق علیه باطل، یادآور خلوص عمل و نیت پاک همه شهدا، ایثارگران و جانبازان است که پس از جنگ هم این جانبازان با حضور جهادی در عرصه های مختلف تلاش و سازندگی، به عنوان الگویی سرافراز در جامعه مطرح هستند.
 
وی افزود: جانبازی بزرگترین افتخار برای هر فرد است و اقتدار و عزّت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه ها، مرهون رشادت های شهدا و جانبازان است.
 
شایان ذکر است در این جلسه همکاران جانباز فرهنگی نیز به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از همکاران جانباز فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش راین تجلیل شد.

انتهای خبر/تاج الدینی 

 




جانبازان شاغل در آموزش و پرورش راین مورد تقدیر قرار گرفتند

منبع:آرمـان
? جانبازان شاغل در آموزش و پرورش راین مورد تقدیر قرار گرفتند