جام قهرمانی لیگ برتر کونگ فو در دست بانوان کرمانی

تیم بانوان استان کرمان، برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور را به خود اختصاص داد. چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی بانوان کشور با حضور هشت تیم برتر از سراسر کشور به صورت رفت و برگشت برگزار شد. دور رفت این مسابقات […]

تیم بانوان استان کرمان، برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور را به خود اختصاص داد.

چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی بانوان کشور با حضور هشت تیم برتر از سراسر کشور به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

دور رفت این مسابقات از ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و تیم کرمان توانست با شکست سایر رقبا برسکوی نخست نیم فصل این رقابت‌ها بایستد.

دور برگشت این مسابقات  نیز از روز ۱۶ تا ۱۸ خردادماه امسال به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

در پایان این مسابقات، تیم بانوان استان کرمان، برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور را به خود اختصاص داد و تیم‌های تهران و کرمانشاه نیز دوم و سوم شدند.

آیین اختتامیه این رقابت‌ها با حضور تیم‌های شرکت کننده، هیئت رئیسه فدراسیون، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه و سایر مسئولان در سالن فجر کرمان برگزار شد که طی آن، از تیم‌های برگزیده با اهدای کاپ و مدال تجلیل شد.

فت فتو کرمان کرمان




جام قهرمانی لیگ برتر کونگ فو در دست بانوان کرمانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? جام قهرمانی لیگ برتر کونگ فو در دست بانوان کرمانی