جامعه بشری چشمانش را بر جنایات رژیم صهیونیستی باز کند

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ما کادر درمان از جامعه بشری می‌خواهیم که چشمانش را باز کند، جنایات رژیم صهیونیستی را ببیند و با تمام وجود این لکه ننگ را حذف کند. دکتر مهدی احمدی‌نژاد شامگاه ۳۰ مهر در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه با عنوان “مرهمی برای غزه” در […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ما کادر درمان از جامعه بشری می‌خواهیم که چشمانش را باز کند، جنایات رژیم صهیونیستی را ببیند و با تمام وجود این لکه ننگ را حذف کند.

دکتر مهدی احمدی‌نژاد شامگاه ۳۰ مهر در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه با عنوان “مرهمی برای غزه” در گلزار شهدای کرمان که با حضور مسئولان ارشد استان، کادر درمان و امدادگران برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه پزشکی، امدادگری و کادر درمان در عزای عمومی به سر می‌برند به دلیل جنایاتی که رژیم صهیونیستی در مقابله با بی‌دفاع‌ترین افراد جامعه در فلسطین مرتکب می‌شود.

وی افزود: در همه جنگ‌ها اصل بر کشتن است بجز جامعه پزشکی، که در امداد مجروحان و حتی مجروحان دشمن کمک می‌کند اما رژیم اشغالگر قدس با حمله به بیمارستان المعمدانی بیش از ۸۰۰ نفر از کادر درمان و بیماران را شهید کرد و با زدن آمبولانس هلال‌احمر چند امدادگر را به شهادت رساند و نشان داد به هیچ اصولی پایبند نیست.

احمدی‌نژاد بیان کرد: ما کادر درمان از جامعه بشری می‌خواهیم که چشمشان را باز کنند، جنایات رژیم صهیونیستی را ببینند و با تمام وجود این لکه ننگ را حذف کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: افتخار داریم بزرگانی از کادر درمان مانند دکتر یوسفی و… اکنون در جمع ما حضور دارند که در جنگ تحمیلی تمام قد ایستادند و زیر بمباران جراحی انجام دادند.

وی تصریح کرد: ما جمع شده‌ایم تا صدای مظلومیت مردم بزرگ غزه و امدادگران و درمانگران را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش نذیر کرمان، در این مراسم که با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان، رئیس کل دادگستری، فرمانده سپاه استان، جمع زیادی از کادر درمان و امدادگران، خانواده شهدا و مردم در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، از خانواده شهید محمدعلی الله‌دادی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام




جامعه بشری چشمانش را بر جنایات رژیم صهیونیستی باز کند

منبع: ایـسنا
? جامعه بشری چشمانش را بر جنایات رژیم صهیونیستی باز کند