جابجایی ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا عصر ۱۳ فروردین بیش از ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای استان کرمان در داخل و به خارج استان جابجا شدند. احسان عراقی‌زاده شامگاه ۱۳ فروردین ماه در این باره بیان کرد: از مجموع مسافران […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا عصر ۱۳ فروردین بیش از ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای استان کرمان در داخل و به خارج استان جابجا شدند.

احسان عراقی‌زاده شامگاه ۱۳ فروردین ماه در این باره بیان کرد: از مجموع مسافران جابه‌جاشده نوروزی، حدود ۴۹۰ هزار مسافر بوسیله اتوبوس، حدود ۱۷۲ هزار مسافر بوسیله مینی‌بوس و قریب ۳۵ هزار مسافر توسط خودروهای بین شهری به نقاط مختلف استان کرمان و کشور سفر کرده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که حدود ۶۵۰ هزار مسافر طی ایام نوروز در داخل استان جابه جا شده‌اند، افزود: حدود ۵۰ هزار و ۶۰۰ مسافر از استان خارج و بیش از ۴۴ هزار مسافر وارد استان کرمان شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به توجه بیش از پیش به قوانین و مقررات رانندگی در روزهای پایان تعطیلات، از رانندگان حرفه‌ای ناوگان حمل ونقل عمومی و رانندگان خودروهای شخصی خواست در ۳۰ کیلومتر منتهی به شهرها، نهایت دقت خود را در سرعت مجاز و پرهیز از عجله و شتاب به کار گیرند.

انتهای پیام




جابجایی ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان کرمان

منبع: ایـسنا
? جابجایی ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان کرمان