ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است

کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: نظام جمهوری اسلامی ثروت وقدرت خود راتبدیل به خدمت به مردم و ظالم ستیزی کرده است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ثروت و قدرت خود را تبدیل به خدمت به […]

کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: نظام جمهوری اسلامی ثروت وقدرت خود راتبدیل به خدمت به مردم و ظالم ستیزی کرده است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ثروت و قدرت خود را تبدیل به خدمت به مردم و ظالم‌ستیزی کرده است افزود: نظام جمهوری اسلامی الگوی حکمرانی جمهور، اسلام و به معنای حضور گسترده مردم و حاکمیت با محوریت دین و نگاه جمهوری است و نظام ما موفق شد که این نکته را در عرصه عمل پیاده کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی موفق شد در بسیاری سنگرها آنچنان سنگر داری کند و پیشران شود که خود را در میان چند کشور برتر دنیا مطرح کند.

وی افزود: هنر ایران اسلامی توانست مردان مخلص، بی ادعا، سلحشوران از خود گذشته و انسان‌های با شرف اهل شهادت و ایثار را در تابلوی تمام نمای جامعه اسلامی به تصویر بکشد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: سردار سلیمانی آنچنان محبوب شد که اصطلاح سردار دل‌ها به عنوانی در شأن شخصیت این چهره بزرگ جهان اسلام، از زبان مردم صادر شد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه توجه به مردم مظلوم غزه به خصوص در راهپیمایی روز قدس امسال، حال و هوای دیگری دارد افزود: کودکان و زنان در غزه هرروز به خاک و خون کشیده می‌شوند و اگر روزی در تاریخ فقط فرزندان را می‌کشتند، امروز زنان را هم از بین می‌برند.

وی تصریح کرد: صندوق نجات ملت فلسطین همانگونه که در زمان حضرت موسی (ع) جامعه آن روز را نجات داد، امروز هم می‌تواند جامعه اسلامی را به پیروزی رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به شب‌های قدر عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی برای نزدیکی به خداوند است و روزه داری، نماز و قرائت قرآن در مجالس و محافل و شخصی، همراه با تدبر در آیات و توجه به دعاهای این ماه، به معنای نزدیک شدن به خدا است.

وی اظهار داشت: اوج نزدیکی به خداوند با ضریب بالا در شب‌های قدر وجود دارد و اگر آداب قدر را رعایت کنید، انسان در این شب‌ها بر مرکبی سریع سوار است که به سرعت به خداوند نزدیک می‌شود و درک این شب‌ها مهم است.

وی با اشاره به مصادف بودن روز شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) با روز طبیعت افزود: انجام آداب و رسوم ایرانی‌ها و حفظ حرمت شهادت این امام، امتحان بزرگی برای پیروان امامت و ولایت است و بایستی به گونه‌ای این رسم را اجرا کنیم که به شهود امامت و ولایت امیرالمومنین بی توجهی نکنیم و هنجارشکنی نداشته باشیم.

کد خبر ۶۰۶۴۸۶۹




ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است

منبع: مــهر
? ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است