ثبت ۲۰ فوتی مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در استان۲۰ نفر بوده است و مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان به ۴ هزار و ۶۱۸ نفر رسید. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در استان۲۰ نفر بوده است و مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان به ۴ هزار و ۶۱۸ نفر رسید.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا موارد بستری قطعی کرونا در استان را ۵۵۹ مورد دانست و اظهار داشت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان به ۳۸ هزار و ۷۲۶ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۸۴ مورد اعلام و عنوان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در استان۲۰ نفر بوده است و مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان به ۴ هزار و ۶۱۸ نفر رسید.

وی در خصوص واکسن تزریق شده در استان کرمان نیز گفت: واکسن تزریق شده نوبت اول یک میلیون و ۱۲۲ هزار و ۸۵۶ دُز و واکسن تزریق شده نوبت دوم نیز به ۵۴۳ هزار و ۹۶۴ دُز رسیده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





ثبت ۲۰ فوتی مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در کرمان

منبع:فــارس
? ثبت ۲۰ فوتی مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در کرمان