تیم ۱۰۰ درصد بومی دوچرخه‌سواری مس رفسنجان، از لیگ برتر تا مسابقات آسیایی

تیم دوچرخه‌سواری مس رفسنجان سه سال است که در لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور حضور دارد و ۱۰۰ درصد بازیکنان این تیم بومی و تعدادی از آنان از قهرمانان ملی و آسیایی هستند.  به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، استعدادهای دوچرخه‌سواری رفسنجان بی‌شمار است و این شهرستان قهرمانان ملی و آسیایی زیادی را در دل خود […]


تیم دوچرخه‌سواری مس رفسنجان سه سال است که در لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور حضور دارد و ۱۰۰ درصد بازیکنان این تیم بومی و تعدادی از آنان از قهرمانان ملی و آسیایی هستند.

 به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، استعدادهای دوچرخه‌سواری رفسنجان بی‌شمار است و این شهرستان قهرمانان ملی و آسیایی زیادی را در دل خود جای داده است.

به گفته علیرضا زینلی سرمربی تیم دوچرخه‌سواری باشگاه مس رفسنجان، این تیم از سال ۱۳۹۹ کار خود را با تعداد کمی از رکاب‌زنان بومی شهر شروع کرد و از سال دوم ۵۰ درصد ورزشکاران این تیم بومی بودند که از سال سوم به بعد تمام اعضای تیم از دوچرخه‌سواران بومی رفسنجان هستند.

وی با اشاره به موفقیت‌های این تیم گفت: تمام تلاش ما این است که در آینده نه‌چندان دور بتوانیم در مسابقات آسیایی به مقام دست یابیم.

رضا علی‌قادری یکی از رکاب‌زنان تیم مس رفسنجان نیز که ۱۲ سال است دوچرخه‌سواری می‌کند و تا کنون ۱۰۰ مدال کشوری، ۵ تورنمنت آسیایی و ۴ مدال قهرمانی آسیا را دارد، ۵ سال لژیونر کشور و عضو تیم ویتنام و یک سال در اروپا حضور داشته است.

باشگاه مس رفسنجان طی سه سال حضورش در لیگ برتر توانسته به عناوین مختلفی دست یابد و یکی از افتخارات ورزش شهرستان رفسنجان است.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

 





تیم ۱۰۰ درصد بومی دوچرخه‌سواری مس رفسنجان، از لیگ برتر تا مسابقات آسیایی

منبع: فــارس
? تیم ۱۰۰ درصد بومی دوچرخه‌سواری مس رفسنجان، از لیگ برتر تا مسابقات آسیایی