تیم گل گهر اسیر حاشیه سازی ها نمی‌شود / همه بازی ها فینال است

کرمان – سرمربی تیم گل گهر با اشاره به حواشی که برای این تیم در نیم فصل اول پیش آمد گفت: در زمین بازی حرفمان را می زنیم و اجازه حاشیه سازی نمی‌دهیم. به گزارش فت فتو، امیر قلعه‌نویی ظهر شنبه، در مصاحبه پیش از بازی گل‌گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز از سری مسابقات […]

کرمان – سرمربی تیم گل گهر با اشاره به حواشی که برای این تیم در نیم فصل اول پیش آمد گفت: در زمین بازی حرفمان را می زنیم و اجازه حاشیه سازی نمی‌دهیم.

به گزارش فت فتو، امیر قلعه‌نویی ظهر شنبه، در مصاحبه پیش از بازی گل‌گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز از سری مسابقات لیگ برتر گفت: تیم فجر سپاسی جزو محدود تیم‌هاییِ ست که همه ایران این تیم را دوست دارند، کمتر تیمی را پیدا می‌کنید که همه ایران دوستش داشته باشند.

قلعه‌نویی در مورد ادامه بازی‌های لیگ عنوان کرد: برای ما این ۱۴ بازی حکم ۱۴ فینال را دارد، فقط و فقط باید به این بازی‌ها فکر کنیم، یقیناً بازی سختی داریم.

سرمربی گل‌گهر گفت: تمرینات خوبی را داشتیم، بچه‌ها به آمادگی نسبی رسیده‌اند، هم از نظر ذهنی و هم از نظر فنی، با توجه به آن مسائلی که برای ما درست کردند فقط باید امتیاز کسب کنیم.

سرمربی سرشناس تیم گل‌گهر سیرجان در رابطه با برگزاری سوپر جام در شهرستان سیرجان عنوان کرد: خیلی خوشحالم از اینکه سوپر جام در سیرجان برگزار شد، این نشان دهنده این است که سیرجان و گل‌گهر راه خودشان را پیدا کردند، هر چند با همه سنگ اندازی‌هایی که در طول راه برای ما بود و به این قطار تا توانستند سنگ زدند ولی ما راه‌مان را پیدا کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد «چقدر امید به سهمیه آسیا دارید؟» گفت: ما با توجه به شرایط جدول، وضعیت بدی نداریم، اگر این ۱۴ بازی که مد نظر ما است، بتوانیم امتیاز جمع بکنیم، آینده را خوب می‌بینیم. ان‌شاالله خدا ما را در دادگاه الهی مردود نکند، یقیناً ما هم پیش خودمان و وجدان‌مان و هم خدا راحت هستیم، دیگر به آن مسائل هم فکر نمی‌کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر که پرسید: «با توجه به اینکه امروز آخرین روز نقل و انتقالات است، خرید بازیکن در تعطیلات بین فصل برای باشگاه گل‌گهر چگونه پیش رفته است؟» بیان داشت: یقیناً ما لیست دادیم، حالا باشگاه هم دارد نهایت تلاشش را می‌کند، این نیست که باشگاه بی‌تفاوت باشد، حالا در این یکی دو ساعت که تایم و زمان داریم، شاید اتفاقاتی بیفتد، بعد از این هم ما می‌توانیم از سهمیه آزاد استفاده بکنیم، این نیست که فقط فرصت خرید فقط برای امروز باشد.

کد خبر ۵۴۲۳۳۹۰




تیم گل گهر اسیر حاشیه سازی ها نمی‌شود / همه بازی ها فینال است

منبع: مــهر
? تیم گل گهر اسیر حاشیه سازی ها نمی‌شود / همه بازی ها فینال است