تکمیل ورزشگاه شهدای مس کرمان نیازمند نگاه مسؤولان شرکت مس/ وعده‌هایی که محقق نمی‌شوند

ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای مس کرمان که قرار بود نیمه اول سال ۱۳۹۹ افتتاح شود، به‌دلیل نبود اعتبارات تکمیل نشده و نیازمند نگاه ویژه مسؤولان شرکت ملی صنایع مس ایران است.  به گزارش فت فتو از کرمان، روند ساخت ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای مس مطابق برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای بود که قرار بود نیمه اول […]


ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای مس کرمان که قرار بود نیمه اول سال ۱۳۹۹ افتتاح شود، به‌دلیل نبود اعتبارات تکمیل نشده و نیازمند نگاه ویژه مسؤولان شرکت ملی صنایع مس ایران است.

 به گزارش فت فتو از کرمان، روند ساخت ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای مس مطابق برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای بود که قرار بود نیمه اول سال ۱۳۹۹ افتتاح شود.

 بنا بر اعلام مدیر این پروژه نزدیک به ۸۵ درصد از مراحل ساخت کاسه ورزشگاه اصلی این پروژه به اتمام رسیده است و این مجموعه که طبق آخرین استانداردها و دستورالعمل‌های فیفا ساخته شده است، مجهز به چهار رختکن، سالن گرم‌کن و بدنسازی، اتاق‌های مجهز دوش و ماساژ و کلیه شرایط یک ورزشگاه مجهز بین‌المللی‌ست.

هواداران باشگاه مس کرمان امیدوار بودند با افتتاح این ورزشگاه یکی از مهمترین اتفاقات سال ۹۹ را برای خود تجربه کنند اما هفته‌ها و ماه‌ها گذشت و اکنون با رسیدن به روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ هنوز  کرمانی‌‌ها به خواسته منطقی و درست خود نرسیده‌اند.

 البته هرچه دست مهربانی مسؤولان مس کندتر بر سر این ورزشگاه کشیده شود چه بسا به جای ورزشگاه پایگاه بزرگ اجتماعی معتادان و کارتن خواب‌ها مانند دیگر بناهای مخروبه استان شود.

استان کرمان با وجود اینکه بهشت معادن هم نام دارد، هم اکنون با کمبود منابع مالی حتی توان تکمیل ورزشگاه را ندارد و این دور از انصاف است.

 مدیرعامل شرکت ملی صنایع ملی مس ایران در نشست خبری‌اش وعده عملی شدن پایان ساخت‌وساز ورزشگاه شهدای مس و افتتاح آن در ۲۲بهمن امسال را  داده بود، اما آنچه تحقیقات میدانی نشان می‌دهد، هنوز راه درازی تا افتتاح این ورزشگاه در پیش است.

حال باید دید که این وعده آقای مدیرعامل کی عملی می‌شود  یا باید منتظر ماند این ورزشگاه هم مانند هزاران پروژه به دست فراموشی سپرده شده و علی‌رغم صرف چندین میلیارد تومان هزینه از بیت‌المال به بنای مخروبه بدل شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





تکمیل ورزشگاه شهدای مس کرمان نیازمند نگاه مسؤولان شرکت مس/ وعده‌هایی که محقق نمی‌شوند

منبع: فــارس
? تکمیل ورزشگاه شهدای مس کرمان نیازمند نگاه مسؤولان شرکت مس/ وعده‌هایی که محقق نمی‌شوند