تکریم خانواده معظم شهدای «معلم» در شرق کرمان

به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از خانواده شهید رضا غلامشاهی در ریگان و یوسف‌آبادی در فهرج تجلیل شد. به گزارش نذیر کرمان از ریگان، مراد آبیار امروز در دیدار با خانواده معظم شهید معلم رضا غلامشاهی با حضور معاونان فرمانداری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، جانشین سپاه، بخشدار گنبکی و معاونان آموزش و […]


به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از خانواده شهید رضا غلامشاهی در ریگان و یوسف‌آبادی در فهرج تجلیل شد.

به گزارش نذیر کرمان از ریگان، مراد آبیار امروز در دیدار با خانواده معظم شهید معلم رضا غلامشاهی با حضور معاونان فرمانداری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، جانشین سپاه، بخشدار گنبکی و معاونان آموزش و پرورش ریگان با تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم بیان داشت: حضور معلمان ما در جبهه‌ها جذابیت خاصی بر دفاع مقدس داده بود.

 فرماندار ریگان عنوان کرد: معلمان به‌عنوان الگوهای جامعه هستند و در زمان جنگ معلمان ما دو انگیزه را به‌عنوان انگیزه اصلی خود در دفاع مقدس داشتند؛ احساس تکلیف نسبت به فراخوان امام زمانشان مبنی بر حضور در جبهه‌ها و ایستادگی در برابر دشمن و همچنین احساس تکلیف اینکه در جبهه‌ها به دانش‌آموزان درس دهند.

وی تصریح کرد: پیام بزرگ شهدا حرکت در مسیر ولایت است.

به گزارش فارس، شهید رضا غلامشاهی یکی از شهدای معلم بود که در سال ۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

همچنین تجلیل از خانواده معظم معلم شهید رضا یوسف‌آبادی در شهرستان فهرج با حضور حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله انجام شد.

 شهید یوسف‌آبادی از شهدای دانشسرای شهید مطهری فهرج بود که در عملیات کربلای ۵ به مقام شهادت نائل گشت.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





تکریم خانواده معظم شهدای «معلم» در شرق کرمان

منبع: فــارس
? تکریم خانواده معظم شهدای «معلم» در شرق کرمان