توهین به مقدسات در کارخانه فولاد زرند ایرانیان/ مردم زرند خواستار نظارت جدی بر مراکز صنعتی

با توجه به توهین اخیر یکی از مسئولان کارخانه فولاد زرند ایرانیان به ساحت مقدس امام حسین(ع) مردم شهرستان زرند خواستار نظارت جدی بر وضعیت فرهنگی مراکز صنعتی و معدنی استان شدند. به گزارش فت فتو؛ این روزها در ایام عزاداری اباعبدالله حسین(ع) توهین یکی از مسئولان کارخانه فولاد زرند ایرانیان به ساحت مقدس امام […]

با توجه به توهین اخیر یکی از مسئولان کارخانه فولاد زرند ایرانیان به ساحت مقدس امام حسین(ع) مردم شهرستان زرند خواستار نظارت جدی بر وضعیت فرهنگی مراکز صنعتی و معدنی استان شدند.

به گزارش فت فتو؛ این روزها در ایام عزاداری اباعبدالله حسین(ع) توهین یکی از مسئولان کارخانه فولاد زرند ایرانیان به ساحت مقدس امام حسین(ع)؛ غیرت دینی مردم شهرستان زرند را به جوش آورده است.
توهین به مقدسات اسلامی در هرجای جهان هستی دل مسلمانان را به درد می آورد، این جسارت تلخ زمانی که در کشور اسلامی از سوی مسئولی که زیر سایه امنیت اسلامی به کار و فعالیت اقتصادی می پردازد، رخ می دهد، عزاداران حسینی را بیش از پیش داغدار می کند.
 
در همین رابطه سازمان تبلیغات اسلامی وشورای هیئات مذهبی شهرستان زرند طی بیانه ای انزجار خود را از این حرکت اعلام و بیان کرد: به نیابت از عشاق آن حضرت، مردم مؤمن زرند این خباثت شیطان صفتان کور دل اسیر دنیا را محکوم می نماییم!
 
 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان های زرند، راور و کوهبنان نیز در اعلام برائت از این حرکت حرمت شکنانه با محکوم کردن آن در بیانه ای نوشت:
همگان بدانند كه اهانت به ساحت مقدس حضرت حسین ابن علی(ع) توسط این فرد موضوعی نيست كه بتوان در قبال آن اغماض نمود و مردم هوشيار زرند هرگز از اين فرد نخواهند گذشت.
 
واکنش رئیس شورای شهر زرند در جواب اهانت به امام حسین (ع)
 
همچنین عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند در نماز جمعه با شعاردادن لبیک یا حسین در واکنش به این سخنان اهانت آمیز گفت: مگر مردم زرند بمیرند که یک آدم ابله به حسین (ع) این چنین جسارت کند مردمی که خونشان جانشان فرزندشان را پای این مکتب دادند.
 
دادستان شهرستان زرند از دستگیری این فرد هتاک خبر داد اما این نباید پایان ماجرا باشد چرا که اقداماتی که در برخورد با این موضوع از سوی مسئولان کارخانه فولاد زرند در ابتدای امر صورت گرفته همراه با اغماض بوده؛ لذا توقع این است در دولت مردمی که مردم را ملاک و سرلوحه کارخویش قرار داده در خصوص بازنگری همه جانبه از مراکز صنعتی مخصوصا در زمینه فرهنگی کار ویژه ای صورت گیرد که به چنین موارد دردناکی بر نخوریم.
 
لذا توقع این است در دولت مردمی آیت الله رئیسی با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی، با رویکرد مذهبی و دینی محقق شود خصوصا در مراکز صنعتی بزرگ کار جهادی فرهنگی صورت گیرد.
انتظار مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان زرند خصوصا باتوجه به اینکه این صنایع از منابع عظیم و خدادادی زیرزمینی این شهرستان بهره می برند این است که فعالیت مراکز صنعتی همراه با رویکرد اجتماعی و فرهنگی برای شهر زرند همراه باشد.

انتهای پیام/قنبرزهی




توهین به مقدسات در کارخانه فولاد زرند ایرانیان/ مردم زرند خواستار نظارت جدی بر مراکز صنعتی

منبع:آرمـان
? توهین به مقدسات در کارخانه فولاد زرند ایرانیان/ مردم زرند خواستار نظارت جدی بر مراکز صنعتی