تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم در کارخانه تیتانیوم کهنوج

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم در کارخانه تیتانیوم کهنوج خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کهنوج، محمدرضا موثقی‌نیا امروز در حاشیه بهره‌برداری از معدن تیتانیوم کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معدن تیتانیوم کهنوج که بیش از ۲۵ سال به عنوان یک طرح نیمه‌تمام […]


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم در کارخانه تیتانیوم کهنوج خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کهنوج، محمدرضا موثقی‌نیا امروز در حاشیه بهره‌برداری از معدن تیتانیوم کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معدن تیتانیوم کهنوج که بیش از ۲۵ سال به عنوان یک طرح نیمه‌تمام راکد مانده بود امروز با پیگیری و برنامه‌ریزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، بهره‌برداری شد.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی اولیه میزان برداشت از این معدن، سالانه حدود ۲ میلیون تن سنگ و خاک برای انتقال به کارخانه در حال احداث است.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با بیان اینکه در کارخانه تیتانیوم کهنوج سالانه حدود ۱۳۰ هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم تولید خواهد شد، ابراز داشت: کارخانه تیتانیوم کهنوج اولین کارخانه در ایران است که با این ظرفیت می‌تواند کنسانتره تیتانیوم تولید کند.

موثقی‌نیا خاطرنشان کرد وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت ایمیدرو به تولید کنسانتره در کارخانه تیتانیوم کهنوج اکتفا نکرده و در آینده در این کارخانه و با کمک کارشناسان و متخصصان داخلی تجهیزات مربوط به حلقه‌های بعدی تیتانیوم را احداث خواهد کرد.

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش





تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم در کارخانه تیتانیوم کهنوج

منبع: فــارس
? تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم در کارخانه تیتانیوم کهنوج