توقیف ۸۰۰ خودروی رانندگان پر خطر در ایام نوروز

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در طرح نوروزی بیش از ۵۰۰۰ خودرو را متوقف شد که  ۸۰۰ دستگاه آن به پارکینگ منتقل شدند. به گزارش سروی اقتصادی «نذیر کرمان» سرهنگ علی رضایی صبح امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان بخش ایمنی حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: آمار اعلامی پلیس مربوط به […]

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در طرح نوروزی بیش از ۵۰۰۰ خودرو را متوقف شد که  ۸۰۰ دستگاه آن به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش سروی اقتصادی «نذیر کرمان» سرهنگ علی رضایی صبح امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان بخش ایمنی حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: آمار اعلامی پلیس مربوط به گزارشات در صحنه است و با آمار نهایی که توسط پزشکی قانونی در اردیبهشت هر سال اعلام می شود متفاوت است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در سال گذشته ۹۹۶ نفر در جاده‌های استان کرمان جان خود را از دست داده‌اند که ۲۸ نفر از این تلفات مربوط به ناوگان حمل بار و ۱۲ نفر متعلق به ناوگان حمل مسافر بود.

وی اذعان کرد: سال گذشته حدود ۵۹ فقره تصادف منجر به فوت داشتیم و امسال ۴۰ فقره بوده است که شاهد کاهش ۱۹ نفری در سال جاری بوده‌ایم.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان اذعان کرد: برخی از جاده‌های استان کرمان نیاز به توجه ویژه برای اصلاح دارند و باید اعتبارات مناسب به طول جاده‌ها و ترافیک آنها اختصاص یابد.

رضایی با ابراز تاسف از سوداگری خودروهای شوتی و قاچاقچیان سوخت عنوان کرد: در طرح نوروزی با بیش از ۸۰ دستگاه خودوری شوتی برخورد کردیم و اجازه تردد به آنها در طول مدت تعطیلات نورزوی را ندادیم.

وی تاکید کرد: در طرح نوروزی بیش از ۵۰۰۰ خودرو را متوقف کرده‌ایم که  ۸۰۰ دستگاه آن به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: در محور تهران قم یک آزاد راه چهاد بانده وجود دارد اما برای استان کرمان که بیشترین تردد را هم از لحاظ حمل و نقل بار و هم گردشگر دارد هنوز برخی شریان های اصلی از مسیر درستی برخوردار نیستند و با یک انحراف به چپ خودوری سواری باید زیر چرخ‌های تریلر آرد شود.

رضایی ادامه داد: دو محور کرمان-دیهوک و ریگان-رستم آباد مرتب فریادشان زده می شود اما هیچ حرکتی برای آنها انجام نمی‌شود و بیشترین تلفات را هم در همین دو مسیر پر تردد داریم.

رضایی به ابتکارات پلیس راه در پیشگیری سوانح رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها اشاره کرد و گفت: ما با راه‌اندازی ۱۹ موکب و توزیع بیش از ۴ هزار تراکت اموزشی برای هر محور ضمن معرفی مسیر نکات اموزشی در مسیر را به رانندگان سفری امن را هدیه دادیم که این امر برای دیگر استان‌ها نیز الگو شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی




توقیف ۸۰۰ خودروی رانندگان پر خطر در ایام نوروز

منبع:آرمـان
? توقیف ۸۰۰ خودروی رانندگان پر خطر در ایام نوروز