توقیف ۴ تریلر حامل ۴۴ تن روغن خوراکی در کرمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از توقیف ۴ دستگاه تریلر و کشف ۴۴ هزارو ۶۰۰ کیلوگرم انواع روغن خوراکی به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همزمان با ایام نوروز و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از توقیف ۴ دستگاه تریلر و کشف ۴۴ هزارو ۶۰۰ کیلوگرم انواع روغن خوراکی به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همزمان با ایام نوروز و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، هنگام پایش خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی”مرصاد” ۴ دستگاه تریلر حامل انواع روغن خوراکی را متوقف کردند.

او می‌گوید: در بازرسی از این ۴ دستگاه تریلر مشخص شد بار روغن خوراکی آن‌ها فاقد مجوز قانونی بوده و به منظور خروج از کشور راهی شرق کشور هستند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان طی این عملیات در مجموع ۴۴ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع روغن خوراکی که کارشناسان ارزش آن‌ها را بیش از ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند کشف و در این رابطه ۴ متهم به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

فت فتو کرمان کرمان




توقیف ۴ تریلر حامل ۴۴ تن روغن خوراکی در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توقیف ۴ تریلر حامل ۴۴ تن روغن خوراکی در کرمان