توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی عصر امروز در بازدید از ایستگاه خدمت‌رسانی هلال‌احمر کرمان به مسافران نوروزی در پارک مسافر ورودی شهر کرمان با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: اقدامات هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی که دلسوزانه انجام می‌شود، قابل تقدیر است. وی […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی عصر امروز در بازدید از ایستگاه خدمت‌رسانی هلال‌احمر کرمان به مسافران نوروزی در پارک مسافر ورودی شهر کرمان با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: اقدامات هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی که دلسوزانه انجام می‌شود، قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بسیاری از نیروها در ایام نوروز که می‌توانند مانند بقیه مردم به استراحت در تعطیلات بپردازند، اما مشغول خدمتگزاری به جامعه هستند، گفت: هلال‌احمر مسئولیت بشردوستی و انسانی را دارد که نشان از آن است که انسان‌ها در برابر هم وظیفه دارند و هر طور که می‌شود باید به یکدیگر کمک‌رسانی داشته باشند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم و کمک به همنوع مسئله شرعی و دینی هم دارد، افزود: کمک به یکدیگر دستور و حکم خداوند متعال است و ما نمی‌توانیم نسبت به همنوع خود به‌ویژه در زمانی که نیاز به کمک دارد بی‌تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها در جامعه هستند که تمایل به خدمت‌رسانی به مردم داشته و روحیه کمک کردن دارند، اما آموزش‌های لازم را ندیده‌اند که هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران این ظرفیت را ایجاد کرده است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه نیروهای هلال‌احمر آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در زمان کمک‌رسانی بدون اینکه هیچ خطری فرد آسیب‌دیده را تهدید کند این کمک‌ها را انجام می‌دهند، گفت: هلال‌احمر در امدادرسانی به حوادث بسیار خوب عمل کرده و به‌ویژه در ایام نوروز فعالیت خوبی دارد که جای تقدیر دارد.

وی با توصیه به همه مسافران نوروزی، عنوان کرد: از همه مسافران نوروزی و رانندگان درخواست دارم که برای حفظ جان خود و خانواده خود و اینکه یک سفر امن و ایمن را در پیش داشته باشند به توصیه‌های پلیس و نیروهای هلال احمر در جاده‌ها توجه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه نتیجه سفر باید شادابی و بهروزی باشد و رانندگی مخاطره‌آمیز هم سفر انسان را از آنچه که هدف از سفر است دور می‌کند و هم جان انسان را به خطر می‌اندازند که باید از این نوع رانندگی‌ها اجتناب کرد، افزود: در هنگام سفر باید به تمام هشدارها و علائم رانندگی توجه داشت و توصیه‌های نیروهای خدمتگزار هلال‌احمر و پلیس را جدی گرفت.

.

انتهای پیام/۵۱۱/




توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم

منبع: تسنــیم
? توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم