توسعه کشورمان را به لبخند معاندان و برجام گره نمی زنیم

فت فتو/کرمان معاون توسعه مدیریت و تامین منابع استانداری کرمان سیاست متوازن در حوزه دیپلماسی را از دیگر اقدامات دولت عنوان‌ کرد و گفت: گروه مذاکره‌ کننده با حفظ آبرو و شان شهدا فریاد رسای ملت هستند و توسعه و پیشرفت خود را به لبخند معاندان و برجام گره نمی زنیم. دکتر علی بیگ زاده […]

فت فتو/کرمان معاون توسعه مدیریت و تامین منابع استانداری کرمان سیاست متوازن در حوزه دیپلماسی را از دیگر اقدامات دولت عنوان‌ کرد و گفت: گروه مذاکره‌ کننده با حفظ آبرو و شان شهدا فریاد رسای ملت هستند و توسعه و پیشرفت خود را به لبخند معاندان و برجام گره نمی زنیم.

دکتر علی بیگ زاده امروز ۹ شهریورماه در جلسه شورای اداری جیرفت اظهار کرد: در طول یک سال گذشته در استان کرمان در حوزه پروژه های اقتصادی اقدامات بزرگی انجام شده و ۷۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان رونمایی شد که ۷ هزار میلیارد تومان از این میزان توسط بخش‌ خصوصی انجام شده و ۱۲۲ پروژه با ۸۷۹ میلیارد تومان به جیرفت اختصاص دارد.

وی با اشاره به شخصیت شهیدان رجایی و باهنر گفت: ایشان دو دولتمرد نمونه بودند که اگر چه دوران مدیریتی کوتاهی داشتند اما همراه با سجایای مدیریتی خاص بودند که به عنوان الگو ماندگار شدند.

بیگ زاده با اشاره به سیره شهیدان رجایی و باهنر افزودت شهدای دولت ولایت پذیری محض داشتند و ساده زیستی از خصوصیات بارز آنها بود و سادگی خود را نیز حفظ کردند
و مدیریت جهادی یعنی خود را ندیدن و خدا را دیدن  که خود را باید  وقف مردم کنیم و
زیباترین تعریف از مدیریت این است که اگر خدا بخواهد به کسی خیر بدهد و حاجت مردم را در دستان او قرار بدهد.

وی مردمی بودن را  از دیگر ویژگی های سیره مدیریتی شهدای دولت دانست و گفت: پرکاری از ببارترین سیره شهدای دولت است و   وقتشان را وقف کردند و اخلاص شهدا را عزتمند کرد. آنها ددنبا حُب قدرت نبودند و مبارزه طلب بودند.

معاون توسعه و منابع استانداری کرمان در ادامه خدمات دولت را در حوزه بهداشت و درمان قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم زمانی روی کار آمد که در و ضعیت بدی بودیم و معاندین اجازه ورود واکسن نمی دادند و دولت سلامت مردم را در اولویت قرار داد که  دانشمندان را به تولید واکسن ترغیب کردند و از خیلی از کشورهای مدعی جلو افتادیم و ویروس کرونا را مهار کردیم.

وی سیاست متوازن در حوزه دیپلماسی را نیز از دیگر اقدامات دولت برشمرد و گفت: گروه مذاکره‌ کننده با حفظ آبرو و شان شهدا فریاد رسای ملت هستند و دولت سیاستش این است که توسعه و پیشرفت خود را گره به لبخند معاندان و برجام نزند.

وی به وعده‌ های رئیس جمهور در جمع مردم شرق استان اشاره کرد و گفت: دنبال تحقق وعده های دولت در همه مناطق استان هستیم.

انتهای پیام




توسعه کشورمان را به لبخند معاندان و برجام گره نمی زنیم

منبع: ایـسنا
? توسعه کشورمان را به لبخند معاندان و برجام گره نمی زنیم