توسعه و رفع محرومیت راور در دستور کار قرار دارد

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه زیر ساختهای اقتصادی در راور تا کید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت راور به خصوص در بخش معدن در دستور کار قرار دارد. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در آیین افتتاح یک کارخانه صنعتی گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود […]

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه زیر ساختهای اقتصادی در راور تا کید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت راور به خصوص در بخش معدن در دستور کار قرار دارد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در آیین افتتاح یک کارخانه صنعتی گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود باید به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم و در این زمینه سرمایه گذاریهای مطلوبی نیز انجام شده است.

وی گفت: در بخش صنعت و پتانسیل‌های صنعتی و معدنی باید کار بالقوه انجام شود.

پور ابراهیمی افزود: این اولین کارخانه برای تامین روکش و تعمیر تایرهای یوتیار در صنایع معدنی در استان و کشوراست که با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: قبل از احداث کارخانه روکش این لاستیک‌ها وارد کشور می‌شد و درصورت نیازبه روکش به هیچ وجه قابل تعمیر نبودند.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این کارخانه، لاستیک‌های کارکرده‌ای که دارای کیس سالم هستند و فقط به روکش نیاز دارند مجدد به چرخه بهره برداری برخواهند گشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احداث کارخانه روکش لاستیک به دلیل کثرت اینگونه لاستیک‌ها در استان کرمان صرفه جویی زیادی در کمک به معادن محسوب می‌شود.

پورابراهیمی بیان کرد: این پروژه برای حدود ۲۰۰ نفر به طور مستقیم اعم از نیروهای ستادی، خدماتی، اپراتوری، تولیدی و مهندسی اشتغال ایجاد می‌کند و به طور غیر مستقیم ۱۵۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی گفت: مطمئناً با کاهش هزینه تعمیراتی و جایگزینی لاستیک‌ها برای معادن که هزینه دلاری و وارزی بسیار بالایی هست، این هزینه به کارخانجات بر می‌گردد و صرف تولید، طرح‌های توسعه و گسترش کار و رفاه خواهد شد و رونق بیشتراستان را از نقطه نظر درآمدزایی معادن همراه خواهد داشت.

کد خبر ۶۰۲۲۸۱۲




توسعه و رفع محرومیت راور در دستور کار قرار دارد

منبع: مــهر
? توسعه و رفع محرومیت راور در دستور کار قرار دارد