توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی به نیابت از شهدا در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۶۵۰۰ بسته‌ معیشتی شامل ۱۵ قلم به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس به تأسی از شهدا بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود. سردارمحمدعلی نظری ظهر امروز اول مهرماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در آستانه بازگشایی […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۶۵۰۰ بسته‌ معیشتی شامل ۱۵ قلم به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس به تأسی از شهدا بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

سردارمحمدعلی نظری ظهر امروز اول مهرماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس توزیع ۱۱ هزار بسته فرهنگی (لوازم التحریر) توسط سپاه و امروز ۱۵ هزار بسته توسط کمیته امداد آغاز شده که این اقلام با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد علوی تامین شده است.

وی از توزیع  بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار به مناسبت هفته دفاع خبر داد و افزود: توزیع بسته معیشتی در بین افراد نیازمند با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد علوی از امروز آغاز می‌شود و این کمک‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت محلات توزیع به دست نیازمندان خواهد رسید.

نظری بیان کرد: همچنین کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده که توسط کمیته امداد در اختیار برخی خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۶۵۰۰ بسته‌ معیشتی شامل ۱۵ قلم به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و ۳۰۰۰ بسته گوشت به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس به تأسی از شهدا که جانشان را برای مردم و نظام دادند، در بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی درباره نصب عکس شهدا بر روی بسته‌های معیشتی بیان کرد: این کمک‌ها به نیت شهدا صورت می‌گیرد و امیدواریم رهرو آنها باشیم.

انتهای پیام




توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی به نیابت از شهدا در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی به نیابت از شهدا در استان کرمان