توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ریگان

فرمانده سپاه ریگان از آغاز توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز خبر داد. به گزارش فت فتو از ریگان، سرهنگ مصطفی دهقانیان امروز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تبریک سال جدید، اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای […]


فرمانده سپاه ریگان از آغاز توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز خبر داد.

به گزارش فت فتو از ریگان، سرهنگ مصطفی دهقانیان امروز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تبریک سال جدید، اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، در اولین مرحله در سال جدید، ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ریگان بیان داشت: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی بیش از ۱۲ میلیارد ریال است و این بسته‌ها توسط پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با حفظ کرامت انسانی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

 دهقانیان ابراز کرد: در سال گذشته سپاه شهرستان بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی و بیش از ۲هزار کیسه آرد در بین خانواده‌های نیازمندان توزیع کرد.

 حجت‌الاسلام جعفر ریگانی امام جمعه موقت ریگان نیز ضمن قدردانی از زحمات مخلصانه فرمانده سپاه شهرستان ریگان در حمایت از خانواده‌های نیازمند، عنوان کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها پای کار است و عملکرد این نهاد مقدس درخدمت‌رسانی به مردم برای همگان روشن است.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ریگان

منبع: فــارس
? توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ریگان