توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در سیرجان

در ماه مبارک رمضان ۲۷ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف در سیرجان توزیع شده است. به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، سرهنگ علی دستوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان گفت: در طرح قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و در این ماه مبارک نیز ۲۷ هزار پرس غذای […]

در ماه مبارک رمضان ۲۷ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف در سیرجان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، سرهنگ علی دستوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان گفت: در طرح قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و در این ماه مبارک نیز ۲۷ هزار پرس غذای گرم نیز با کمک بسیج محلات به خانواده‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی به صورت افطاری اهداء شد.

وی افزود: قند، چای، روغن، سیب زمینی و پیاز، حبوبات، سویا، رشته فرنگی و آش، خرما، پنیر، رب گوجه فرنگی، آرد، نمک و تخم مرغ از جمله این کمک‌ها است.

دستوری گفت:در آستانه عید سعید فطر نیز یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی با اعتبار ۶ میلیارد ریال از طریق کمک‌های مردمی و خیرین تهیه و در حال توزیع بین جامعه هدف هست.

وی یاد اورشد: قرارگاه امام حسن محتبی از ابتدای سال گذشته تا پایان فروردین ماه امسال ۱۱۰ هزار بسته معیشتی با هزینه ۵۶۰ میلیارد ریال و با حمایت خیرین و نیکوکاران تأمین شده و توسط گروه‌های جهادی بسیج در بین محرومان شهر که شناسایی شده‌اند توزیع شده است.




توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در سیرجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در سیرجان