توزیع ۱۵۴۰ سری جهیزیه در ایام ولادت حضرت فاطمه(س)

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: یک هزار و ۵۴۰ سری جهیزیه در ایام ولادت حضرت زهرا(س) توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه توزیع می شود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در ویژه برنامه اهدا سبد جهیزیه با بیان این‌که این رزمایش از جمله برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: یک هزار و ۵۴۰ سری جهیزیه در ایام ولادت حضرت زهرا(س) توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه توزیع می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در ویژه برنامه اهدا سبد جهیزیه با بیان این‌که این رزمایش از جمله برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی است که به دلیل علاقه وافر ایشان به حضرت زهرا سلام الله علیها در ایام ولادت آن حضرت انجام شد، گفت: در این رزمایش یک هزار و ۵۴۰ سری جهیزیه با کمک نهادهای خدمت رسان از جمله کمیته امداد امام‌راحل، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی(ره)، بنیاد علوی و قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی سپاه توزیع می شود.
 
 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این رزمایش از دو روز قبل و همزمان با برگزاری مراسم پیوند فاطمی و ازدواج آسان در ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها جامعه هدف را افراد تحت پوشش نهادهای خدمت رسان و شناسایی شده از طریق محله ها برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این سری از جهیزیه ها۵۴۰ میلیارد ریال است و گفتنی است در سال جاری، این رزمایش، سومین برنامه توزیع جهیزیه است که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام می شود.

انتهای خبر/م
 




توزیع ۱۵۴۰ سری جهیزیه در ایام ولادت حضرت فاطمه(س)

منبع:آرمـان
? توزیع ۱۵۴۰ سری جهیزیه در ایام ولادت حضرت فاطمه(س)