توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان

به همت سازمان بسیج سازندگی کرمان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان۱۲۰ بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان توزیع شد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، همزمان با هفته دفاع مقدس  ۱۲۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا در قالب شانزدهمین مرحله از کمک‌های مومنانه در کوهبنان توزیع شد. جواد […]

به همت سازمان بسیج سازندگی کرمان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان۱۲۰ بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، همزمان با هفته دفاع مقدس  ۱۲۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا در قالب شانزدهمین مرحله از کمک‌های مومنانه در کوهبنان توزیع شد.

جواد جلالی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های اصلی سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در حوزه خدمات اجتماعی بحث کمک‌های مومنانه هست.

اوافزود: در شرایطی که با ویروس منحوس کرونا روبرو هستیم و با توجه به وظیفه‌ای که کمیته حمایتی طرح شهید سلیمانی به عهده گروه‌های جهادی و سازمان بسیج سازندگی قرار داده حمایت از خانواده‌های است که درگیر این ویروس شدند و تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی که این ویروس به خانواده‌ها تحمیل کرده است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: امروز در کوهبنان در مجموعه سپاه شهرستان ۱۲۰ بسته معیشتی به ارزش شصت میلیون تومان در اختیار خانواده‌های درگیر با ویروس کرونا قرار داده می‌شود.
جلالی تصریح کرد: این برنامه و رسالت تا ریشه کن شدن ویروس کرونا با قدرت و قوت ادامه دارد تا بخشی از خسارت‌های این ویروس که به سفره‌های مردم عزیز گذاشته جبران شود.

روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در زمان گسترش ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی در کشور به صورت عمومی اجرایی شد.

اوافزود: کمک‌های مومنانه در قالب سبد کالا معیشتی، پکیچ لوازم بهداشتی، توزیع ماسک رایگان، لوازم التحریر، غذای گرم و. تا امروز انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و خانواده‌های نیازمند تهیه جهیزیه، پرداخت قبوض آب و برق، پرداخت حق بیمه و هزینه‌های درمانی نیز و. در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیمی تصریح کرد: همگان باید با رعایت مسائل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و انجام واکسیناسیون به کادر درمان کمک‌کنیم تا هر چه زودتر این ویروس ریشه کن گردد و شاهد کاهش بستری و فوتی‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح




توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان