توزیع روزانه سیصد پرس غذای گرم جهت افطار نیازمندان

تاجیک گفت : به واسطه اطلاعات جامعی که ما نسبت به افراد نیازمند و مستمند داریم توزیع افطار را اولویت بندی کرده ایم و روزانه سیصد پرس غذای گرم توزیع می کنیم. حسن تاجیک در گفتگو با فت فتو؛ گفت: افطاری دادن یک سنت حسنه و پسندیده ای است که مومنان در انجام آن مشتاق […]

تاجیک گفت : به واسطه اطلاعات جامعی که ما نسبت به افراد نیازمند و مستمند داریم توزیع افطار را اولویت بندی کرده ایم و روزانه سیصد پرس غذای گرم توزیع می کنیم.

حسن تاجیک در گفتگو با فت فتو؛ گفت: افطاری دادن یک سنت حسنه و پسندیده ای است که مومنان در انجام آن مشتاق و مصر هستند و این اقدام خداپسندانه مشمول پاداش دنیوی و اخروی زیادی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فاریاب بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان فاریاب با کمک مالی خیرین،جمعی از اهالی فاریاب  در راستای کمک های مومنانه و افطاری دادن اقدام به پخت روزانه غذای گرم و توزیع آن هنگام افطار در بین نیازمندان کرد.

وی خاطر نشان کرد: به واسطه اطلاعات جامعی که ما نسبت به افراد نیازمند و مستمند داریم توزیع افطار را اولویت بندی کرده ایم و هر روز سیصد پرس غذای گرم توزیع می کنیم و هدف ما این است که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه بدهیم و همه نیازمندان شهرستان بهره مند شوند.

انتهای پیام/




توزیع روزانه سیصد پرس غذای گرم جهت افطار نیازمندان

منبع:آرمـان
? توزیع روزانه سیصد پرس غذای گرم جهت افطار نیازمندان