توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی کمیته امداد بین نیازمندان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی ۱۳ روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان توزیع شده است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در بحث اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفته و در […]


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی ۱۳ روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان توزیع شده است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در بحث اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفته و در ایام ماه مبارک رمضان هر شب بیش از هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد کرمان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای تبیین زکات فطره و برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان یک‌شب در میان با حضور در شهرستان‌ها در جمع روحانیون و مبلغین زکات حضور پیدا کرده و هم‌زمان از خیران و مبلغین زکات نیز تجلیل می‌کنیم.

وی از اجرای پویش قاب مهربانی در فضای مجازی خبر داد و بیان کرد: این پویش در راستای استفاده از ظرفیت گروه‌های مجازی و خیران در اطعام و افطاری نیازمندان و حمایت از ایتام در حال اجرا است.

عسکری‌نژاد بابیان اینکه طی ۱۳ روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی، ۶۷۷ هزار پرس غذای گرم با محوریت ۱۷۱ آشپزخانه و ۵۱۵ هزار افطاری ساده بین ایتام و نیازمندان سراسر استان توزیع‌شده است، افزود: هم‌چنین طی این مدت ۶۳۳۶ نفر از ایتام تحت حمایت با مشارکت حامیان طرح اکرام اطعام داده شدند.

وی در ادامه از جذب ۳۵۰ حامی خیر در ۱۳ روز نخست ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این حامیان خیر حمایت ۹۲۲ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده گرفتند.

عسکری‌نژاد خاطرنشان کرد: به مناسبت شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام برنامه ویژه افطاری با ایتام تحت حمایت و با حضور جمعی از مسؤولان ارشد استان خواهیم داشت.

وی هم‌چنین از پهن کردن سفره کریمانه در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد و بیان کرد: این اقدام در شب میلاد کریم اهل‌بیت و با حضور جمع کثیری از خانواده ایتام، مردم و خیران برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از برپایی جشنواره و نمایشگاه اشتغال مددجویان در یکی از بوستان‌های شهر کرمان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۸۰ غرفه از تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد راه‌اندازی شده و از ائمه جمعه و فرمانداران سراسر استان دعوت‌شده به مدت یک هفته هر شب ضمن تبیین برنامه‌های امداد و شعار سال از نمایشگاه بازدید کنند.

وی ضمن دعوت از مردم نوع‌دوست و خیر برای مشارکت در طرح‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان در کمک به ایتام و خانواده‌های محروم عنوان کرد: مردم نوع‌دوست و نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی کمیته امداد بین نیازمندان کرمانی

منبع: فــارس
? توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی کمیته امداد بین نیازمندان کرمانی