تهیه بانک حسابداران واحدهای صنعتی کرمان ضروری است

کرمان- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان گفت: تهیه بانک حسابداران واحدهای صنعتی بسیار مهم است چراکه می توانیم با پرداخت هزینه دوره های تخصصی، اطلاعات این جمع را به روز کنیم. به گزارش نذیر کرمان، حسین میجانی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز حسابدار، با اشاره به حضور ۲۵۰۰ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ها […]

کرمان- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان گفت: تهیه بانک حسابداران واحدهای صنعتی بسیار مهم است چراکه می توانیم با پرداخت هزینه دوره های تخصصی، اطلاعات این جمع را به روز کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، حسین میجانی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز حسابدار، با اشاره به حضور ۲۵۰۰ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمان گفت: به صورت میانگین می‌توان گفت که پنج هزار فرد حسابدار در این شرکتها فعال است.

میجانی تهیه بانک حسابدارن واحدهای صنعتی استان کرمان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان این آمادگی را دارد که در زمینه آموزش و به روزرسانی اطلاعات حسابداران، قدم بردارد.

وی حضور مشاوران حرفه‌ای حسابداری در کنار مدیران واحدهای صنعتی را رفع کننده گلوگاههای مهم مالی دانست و تصریح کرد: در صورتی که حسابدارن باتجربه اقدام به مشاوره و رفع مشکلات مالی، بیمه‌ای و محاسباتی واحدهای صنعتی حاضر در شهرک‌های صنعتی استان کنند، شرکت شهرک‌های صنعتی ۷۰ درصد هزینه مشاوره را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، استفاده از نیروهای حسابداری و مالی خارج از استان را ضعف بزرگ برای سیستم حسابداری استان دانست و عنوان کرد: به علت ورود آسان به دانشگاه‌ها، افراد تربیت شده در حوزه‌های مالی و حسابداری، کیفیت لازم را نداشته و به همین علت باید حسابداری صنعتی و حسابرسی داخلی را بیش از پیش مورد توجه و آموزش قرار داد.

کد خبر ۵۹۶۰۴۳۸




تهیه بانک حسابداران واحدهای صنعتی کرمان ضروری است

منبع: مــهر
? تهیه بانک حسابداران واحدهای صنعتی کرمان ضروری است