تنها راه تحقق شعار سال نجات از وابستگی است

حجت الاسلام والمسلمین اسحق شکوهی گفت: اجرای سطح کامل برنامه‌های راهبردی شعار سال مزیّت نجات از وابستگی را به دنبال دارد. حجت الاسلام والمسلمین اسحق شکوهی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی جیرفت در گفتگو با فت فتو؛ گفت: تنها راه تحقق شعار سال نجات از وابستگی است.   حجت الاسلام والمسلمین شکوهی افزود: تعیین شعار […]

حجت الاسلام والمسلمین اسحق شکوهی گفت: اجرای سطح کامل برنامه‌های راهبردی شعار سال مزیّت نجات از وابستگی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اسحق شکوهی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی جیرفت در گفتگو با فت فتو؛ گفت: تنها راه تحقق شعار سال نجات از وابستگی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شکوهی افزود: تعیین شعار سال از سوی مقام معظّم رهبری (مدظله العالی)، مسیر تولید، دانش بنیان و اشتغال را هموارتر خواهد کرد.
 
وی افزود: راه‌های دستیابی به تولیدات بومی و با کیفیت بحث عرضه و تقاضای اقتصادی در جهت تحقق تولیدات بومی است و مباحث مرتبط با تولید و اشتغال آفرینی بایستی در جامعه ارائه شود و در نهایت عوامل اثرگذار در جهت تولید مورد تأکید و بررسی قرار گیرد.
 
امام جمعه موقت بخش اسماعیلی جیرفت بیان کرد: سطح برنامه‌های راهبردی جهت تبیین شعار سال در روستاهای تابعه در سال جدید شناخت مخاطب و توسعه شبکه مخاطبین است و مطالعه و آگاهی کامل و لازم برای جهاد تبیین با پیوندهای اجتماعی قوی رقم خواهد خورد.
 
رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج شهید مفتح بلوک تصریح کرد: امکان توسعه کمّی و کیفی محصولات تولیدی جنوب کرمان به خصوص در روستاها در بحث کشاورزی وجود دارد و با افزایش بهره‌وری عوامل و منابع تولیدی همانند توانمندسازی فردی و تعاونی‌ها و استفاده از مغزهای متفکر در عرصه کشاورزی و اقتصادی و همچنین پژوهش‌های بنیادی صورت خواهد گرفت.
 
وی ابراز کرد: ارائه خدمات زیربنای تعیین و ترویج الگوی کشت حفاظت از منابع خاک، افزایش تولید محصولات به منظور تأمین امنیت غذایی از مواردی است که در این زمینه بایستی کار بنیادی شود.
 
مُبلغ روستای اسماعیلی شهر بلوک اذعان کرد: در مورد ارتقاء سطح ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح روستاها این گونه است که رهبر معظّم انقلاب اسلامی مدظله العالی روستا را کانون تولید و ارزش آفرینی می‌دانند و این ارزش آفرینی زیربنای توسعه همه‌جانبه کشور است.
 
وی بیان کرد: ارتقاء سطح ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح روستاها که توسط نیروهای دلسوز انقلابی به ویژه جوانان که مخاطبان اصلی کانون‌های فرهنگی می باشند، مهم‌ترین ذخایر نظام محسوب می‌شوند که باید این ظرفیت‌ها را قدر دانست و از آن در توسعه کمّی و کیفی کشور یاری گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین شکوهی گفت: توسعه زیربنای فرهنگ با وجود مُبلغین روستاها می‌تواند بسیار اثر گذار باشد در صورتی که هر مُبلغ در کنار جایگاه و هنر تبلیغی خود از نخبگان و افراد کار کُشته در امر تولید و اشتغال استفاده نماید که قطعاً می‌تواند نقش فرهنگی در تحقق شعار سال داشته باشد، خصوصاً در ارتقاء تولید بومی و از طرفی نیاز مبرم به همکاری مراکز فرهنگی برای ارتقاء این مباحث در سطح روستاهای محروم وجود دارد.
 
امام جمعه موقت بخش اسماعیلی جیرفت بیان کرد: ضرورت تبیین شعار سال برای قشرهای بی‌سواد جامعه باید این‌گونه اجرا شود که اگر چه شاید افراد بی‌سواد هستند و شاید قادر به نوشتن نباشند ولی از فکر آنها در سرمایه‌های اقتصادی که در دست دارند در جهت تولید و افزایش تولید استفاده کرد.
 
وی افزود: تبیین شعار سال برای قشرهای بی‌سواد جامعه که سبب رفاه عمومی می‌تواند باشد و از طرفی این افراد می‌توانند سواد را آموزش ببینند و در سال‌های آتی به اقتصاد کشور کمک کنند ضمن اینکه وقتی بین افراد بی‌سواد خود مانع ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور شوند خود به رونق تولید داخلی کمک می‌کند.
 
رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج شهید مفتح بلوک ابراز کرد: اگر ضرورت تولید داخلی برای جامعه بیان شود می‌تواند از نیروی جسمی در امر تولید مورد استفاده قرار گیرند.
 
مُبلغ روستای اسماعیلی شهر بلوک اذعان کرد: راه دستیابی سریع تر به تحقق شعار سال در مرحله اول نیازمند نگاه کارشناسی شده است و در حوزه اقتصادی تا تولید ملّی و حمایت از کار و سرمایه داخلی که رخ دهد رونق ملّی حاصل خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: نخستین شاخص در جهت اشتغال در مناطق محروم افزایش سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار و رشد اقتصادی، تسهیل صدور مجوز، مسکن، کاهش قیمت تمام شده، آموزش‌های حرفه‌ای و بالا بردن مهارت آموزی می‌باشد.
 
انتهای پیام/




تنها راه تحقق شعار سال نجات از وابستگی است

منبع:آرمـان
? تنها راه تحقق شعار سال نجات از وابستگی است