تنها انقلابی که مردم در کنار آن باقی ماندند، ایران بود

خطیب جمعه کرمان گفت: هیچ کس را بهتر از مقام رهبری در دفاع از حق مردم نمی شناسم. حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نمازجمعه امروز کرمان که در مصلی امام علی (ع) شهرکرمان برگزار شد، گفت: هیچ کس را قوی‌تر از رهبری در دفاع از حق مردم نمی‌شناسم. او می‌گوید: در دو […]

خطیب جمعه کرمان گفت: هیچ کس را بهتر از مقام رهبری در دفاع از حق مردم نمی شناسم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نمازجمعه امروز کرمان که در مصلی امام علی (ع) شهرکرمان برگزار شد، گفت: هیچ کس را قوی‌تر از رهبری در دفاع از حق مردم نمی‌شناسم.

او می‌گوید: در دو انقلاب بزرگ جهان که در قرن ۱۸ و ۲۰ در فرانسه و شوروی رخ داد مردم هیچ کاره شدند در نهایت، اما انقلاب اسلامی را مردم با خون و جان ومال خود ایجاد کردند.

او می‌گوید: آیا مردم از انقلاب کنار رفته اند؟ خیر مردم باقی مانده اند، اینکه امام روی نقش مردم تاکید می‌کند این برگرفته از متن اسلام است.

او می‌گوید: مردم کنار زده نشده اند در این چهل سال والا چرا در ۵۰ انتخابات مردم شرکت کردند.

او گفت:برجسته‌ترین خصوصیت رهبری دفاع از مردم و احقاق حق آنهاست.

حجت الاسلام صباحی می‌گوید: امروز خطیب جمعه هستم اگر حرفی می‌زنم خلاف باشد، شانیت ندارد من تا امروز کسی را مانند در ایشان در دفاع از حق مردم نمی‌شناسم.

او می‌گوید: خیلی سختی‌ها به جان خریده و حرف‌ها وتهمت‌ها شنید، اما ذره‌ای از احقاق حق مردم کوتاه نیامده است.

امام جمعه موقت کرمان گفت: امیدواریم خداوند هم به مردم که سختی‌های انقلاب را با جان ومال توان بیشتر عنایت کرده وبرعمر وعزت رهبری بیفزاید.

امام جمعه موقت کرمان گفت: شخص پیامبر قبل از اسلام به محمد امین مشهور بود و آراسته به صفات والایی بود.

او گفت: امام صادق می‌فرماید”علی جان پیامبربود، چون علی راستگو بود وامانت دار بود” و این دو ویژگی را نباید دست کم گرفت.

خطیب جمعه کرمان می‌گوید: سه چیز است که برای ترک این‌ها خدا رخصت نداده و آن هم، ادای امانت نسبت به آدم خوب وبد، وفای عهد نسبت به خوب و فاجر و سوم نیکی به پدر و مادر ولو اینکه کافر باشند.

فت فتو کرمان کرمان




تنها انقلابی که مردم در کنار آن باقی ماندند، ایران بود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تنها انقلابی که مردم در کنار آن باقی ماندند، ایران بود