تلاش دستگاه قضایی برگزاری انتخابات سالم در جازموریان است

کرمان- رییس حوزه قضایی شهرستان جازموریان گفت: تلاش دستگاه قضایی شهرستان جازموریان و دیگر سازمان ها برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، میلاد شیروانی در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان جازموریان بیان کرد: پیشگیری از جرائم انتخاباتی و […]

کرمان- رییس حوزه قضایی شهرستان جازموریان گفت: تلاش دستگاه قضایی شهرستان جازموریان و دیگر سازمان ها برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، میلاد شیروانی در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان جازموریان بیان کرد: پیشگیری از جرائم انتخاباتی و برخورد با تخلفات نامزدها یا طرفداران آنها از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی در قبل، حین و پس از انتخابات است.

وی تاکید کرد: نقش مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منتخب مردم بر اهمیت انتخابات اسفند ماه بسیار تاثیرگذار است.

شیروانی اظهار کرد: باید ساز و کار انتخابات برای مردم تبیین شود و تمام راهکارها و تجربیات دوره‌های قبل در زمینه تخلفات و جرائم انتخاباتی مورد بررسی قرار گیرد.

این مقام قضایی اظهار امیدواری کرد: با پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری به بهترین شکل و با کمترین مشکلات برگزار شود.

کد خبر ۵۹۶۴۶۰۱




تلاش دستگاه قضایی برگزاری انتخابات سالم در جازموریان است

منبع: مــهر
? تلاش دستگاه قضایی برگزاری انتخابات سالم در جازموریان است