تقویت نیروی انتظامی، تقویت امنیت و سلامت روحی و روانی مردم است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات نیروی انتظامی استان کرمان گفت: تقویت نیروی انتظامی، تقویت امنیت و رفاه و سلامت روحی و روانی مردم است.   به گزارش فت فتو از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست فرمانده انتظامی استان کرمان و  فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها به‌صورت […]


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات نیروی انتظامی استان کرمان گفت: تقویت نیروی انتظامی، تقویت امنیت و رفاه و سلامت روحی و روانی مردم است.

 

به گزارش فت فتو از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست فرمانده انتظامی استان کرمان و  فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها به‌صورت ویدئو کنفرانس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه خدماتی خوبی در نیروی انتظامی استان کرمان انجام شده است، افزود: این خدمات را به شیوه‌های مختلف باید برای مردم بازگو کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند سعی در نا امید کردن مردم و سیاه جلوه دادن شرایط را دارند، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم کرمان و راور از زحمات پرسنل انتظامی که امروز در این نشست به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند، تشکر می‌کنم و دست یکایک شما را می‌بوسم و بدانید ما در کنار شما خواهیم بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به طرح فرماندهی انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع غیرمجاز در کرمان اشاره کرد و گفت: طرحی که انجام شده بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت: صورت‌جلسات و اقدات انجام شده در فرماندهی انتظامی در زمینه ایجاد ممنوعیت تردد اتباع غیرمجاز بیانگر اهتمام این نیرو با استفاده از ظرفیت داخلی با این معضل است و از این بابت که خودتان این حرکت را ابداع کرده‌اید، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 پورابراهیمی تاکید کرد: گزارش ۱۴ روزه فرمانده انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع بیگاه فوق‌العاده است و نشان می‌دهد کاری ارزشمند انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تصمیم به ظاهر استانی است اما اثرات و تبعات آن فراتر از استان است؛ لذا متن پیشنهادی و احکام به وزارت کشور نیز اعلام شود، افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان موضوع را در ۲ بخش ببینند که بخش اول اقدامات تنبیهی و بخش دوم اقدامات ایجابی باشد.

پورابراهیمی همچنین گفت: ظرف سه ماه آینده فقدان دوربین در سیرجان با کمک و همکاری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بر طرف می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





تقویت نیروی انتظامی، تقویت امنیت و سلامت روحی و روانی مردم است

منبع:فــارس
? تقویت نیروی انتظامی، تقویت امنیت و سلامت روحی و روانی مردم است