تفاوت‌ پرداختی‌ پرسنلی دستگاه‌ها به‌دلیل مدیریت داخلی آن‌هاست

فردای کرمان – گروه اقتصاد: جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینكه تفاوت‌ها در پرداختی‌های پرسنلی بعضی دستگاه‌های اجرایی ناشی از مدیریت داخلی آن‌هاست، گفت: «كلیه‌ی اعتبارات هزینه‌ای توزیع شده بین دستگاه‌های اجرایی استان به صورت كاملاً یكسان و با رعایت اصل عدالت‌محوری انجام شده است». به گزارش فردای […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینكه تفاوت‌ها در پرداختی‌های پرسنلی بعضی دستگاه‌های اجرایی ناشی از مدیریت داخلی آن‌هاست، گفت: «كلیه‌ی اعتبارات هزینه‌ای توزیع شده بین دستگاه‌های اجرایی استان به صورت كاملاً یكسان و با رعایت اصل عدالت‌محوری انجام شده است».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، وی در هشتمین جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان که ۲۳ بهمن‌ماه برگزار شد، با اشاره به این‌كه اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی به استان در سال جاری ۹۸۹ میلیارد تومان بوده كه تاكنون ۷۹۱ میلیارد تومان (حدود ۸۰ درصد) تخصیص داده شده است بیان کرد: «تخصیص و هزینه‌كرد این اعتبارات طبق برنامه‌ریزی انجام شده صورت می‌پذیرد».

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ابلاغی به استان در سال جاری را ۴۲۶۴ میلیارد تومان اعلام نمود و افزود: «۱۴۹۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تاكنون به استان تخصیص داده شده (حدود ۳۵ درصد) كه ۱۱۸۳ میلیارد تومان آن به صورت اسناد خزانه با سررسید ۱۴۰۳ می‌باشد».

رودری همچنین با اشاره به میزان جذب اعتبارات اسناد خزانه استان در سال جاری، گفت: «تاكنون حدود ۱۴ درصد از اعتبارات ابلاغی فوق به استان جذب شده لذا بر اساس مصوبات جلسات قبل و به منظور جلوگیری از برگشت اعتبارات مذكور از استان اعلام آمادگی استفاده‌ی بیشتر و یا عدم امكان جذب تا پایان مهلت مقرر از كلیه‌ی دستگاه‌های اجرایی استان استعلام شده تا با نظر مدیریت ارشد استان تصمیم مقتضی در این خصوص اتخاذ شود». /پ

 




تفاوت‌ پرداختی‌ پرسنلی دستگاه‌ها به‌دلیل مدیریت داخلی آن‌هاست

منبع: خبر کرمان
?
تفاوت‌ پرداختی‌ پرسنلی دستگاه‌ها به‌دلیل مدیریت داخلی آن‌هاست

: اخبار استان کرمان – اقتصادی