تعطیلی مدارس شهرستان های کرمان و بم

آلودگی هوا مدارس کرمان را تعطیل کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان آموزش و پرورش استان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت:  بنا به اعلام استانداری، مدارس شهرستان کرمان (شهر کرمان، ماهان، چترود، شهدا، گلباف و راین) در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا […]

آلودگی هوا مدارس کرمان را تعطیل کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان آموزش و پرورش استان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت:  بنا به اعلام استانداری، مدارس شهرستان کرمان (شهر کرمان، ماهان، چترود، شهدا، گلباف و راین) در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا امروز دوشنبه ۲۹ فروردین تعطیل شد.

 مهران باهری با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و  پایداری آن،  مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل شد و آموزش از طریق بستر شاد پیگیری می‌شود.

وی گفت: مدارس شهرستان زرند نیز به علت افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا نیز امروز دوشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

پیش از این ستاد مدیریت بحران استان از تاخیر دوساعته در آغاز فعالیت مدار س و ادارات شهرستان کرمان خبر داده بود.

 

همچنین براساس تصمیم کارگروه شهرستانی بم و براساس شرایط اضطرارآلودگی هوا کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی، ادارات و دستگاه های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی ) امروز  تعطیل اعلام شد.

مهندس شسهوار پور فرماندار بم‌با اعلام این خبر گفت : این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک ها، مراکز آموزش عالی و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند نظیر مراجع قضایی و دستگاههای خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوط است .

 




تعطیلی مدارس شهرستان های کرمان و بم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تعطیلی مدارس شهرستان های کرمان و بم