تعریف نیروی کارآمد از نگاه امام جمعه کرمان

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اگر فهم، فن، انگیزه و تقوا در کنار هم قرار بگیرند، ماموریت‌ها با موفقیت انجام می‌شوند و نیروی انسانی کارآمد باید این چهار خصلت را داشته باشد. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز ۱۷ تیرماه در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان اظهار کرد: فهم […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اگر فهم، فن، انگیزه و تقوا در کنار هم قرار بگیرند، ماموریت‌ها با موفقیت انجام می‌شوند و نیروی انسانی کارآمد باید این چهار خصلت را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز ۱۷ تیرماه در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان اظهار کرد: فهم و فن دو رکن اصلی تخصص هستند و متخصص کسی است که دانش، مهارت و فن مناسب در اختیار دارد.

او ادامه داد: تعهد نیز دارای دو رکن تقوا و انگیزه است.

او تاکید کرد: اگر فهم، فن، انگیزه و تقوا در کنار هم قرار بگیرند، ماموریت‌ها با موفقیت انجام می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: نیروی انسانی تراز کارآمد باید این چهار خصلت را داشته باشد و همه جوامع به دنبال جذب چنین نیروی انسانی هستند تا توسعه جوامع خود را رقم بزنند و بسیج چنین نیروهایی را جذب خود کرد و در راستای توسعه استان گام برداشته‌اند.

او اظهار کرد: باید عقب ماندگی را جبران و در حوزه پیشرفت به گونه‌ای حرکت کنیم که عقب ماندگی جدیدی به آن اضافه نشود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این نشست تخصصی گفت: پیشنهادات خود را در رفع فقر مطلق ارائه دهید تا به صورت پایلوت در یک منطقه آن را اجرایی کنیم.

او ادامه داد: در استان توزیع نامناسبی در سرانه‌ها، اشتغال و … وجود دارد و بخشی از آن گریزناپذیر است اما باید کارهایی برای کاهش این ناترازی انجام شود.

انتهای پیام




تعریف نیروی کارآمد از نگاه امام جمعه کرمان

منبع: ایـسنا
? تعریف نیروی کارآمد از نگاه امام جمعه کرمان