تعداد بیماران کرونایی بستری در کرمان به ۱۵۰ نفر رسید

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش تعداد بیماران بستری خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۵۰ نفر در بیمارستان های کرمان بستری هستند. حمیدرضا رشیدی نژاد در گفتگو با مهر اظهارداشت: شاهد رشد قابل توجه بیماری کرونا در استان کرمان هستیم و تنها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۹۴ نفر بستری […]

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش تعداد بیماران بستری خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۵۰ نفر در بیمارستان های کرمان بستری هستند.

حمیدرضا رشیدی نژاد در گفتگو با مهر اظهارداشت: شاهد رشد قابل توجه بیماری کرونا در استان کرمان هستیم و تنها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۹۴ نفر بستری هستند.

وی تصریح کرد: مجموع موارد بستری در کرمان به ۱۵۰ نفر می رسد و بخش های کرونایی در کرمان در حال پر شدن هستند از مردم می خواهیم استفاده از ماسک و رعایت دستور العمل ها و عدم تجمع در هر سطحی و هر مکانی را لغو کنند.

وی ادامه داد: تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ نفر در استان بستری شدند و تلاش کادر پزشکی و پرستاری برای درمان این افراد ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متاسفانه روند تکمیل دز های واکسیناسیون در استان کند است و مردم باید در این زمینه همکاری بیشتری انجام دهند.

کد خبر ۵۴۱۲۱۸۱




تعداد بیماران کرونایی بستری در کرمان به ۱۵۰ نفر رسید

منبع: مــهر
? تعداد بیماران کرونایی بستری در کرمان به ۱۵۰ نفر رسید