تصاویر/افسونگری طبیعت سکنج کرمان در دل تابستان

سه کنج که روستایی از توابع بخش ماهان شهرستان کرمان است، با آبشارهای زیبا و کوههای سربه فلک کشیده هر بیننده ای را مبهوت عظمت و قدمت خود می ‌سازد. این منطقه‌ کوهستانی خوش آب و هوا دو آبشار زیبا دارد، کوه ‌های مجاور آن نیز مناسب کوهنوردی است. به گزارش فت فتو؛ به نقل […]

سه کنج که روستایی از توابع بخش ماهان شهرستان کرمان است، با آبشارهای زیبا و کوههای سربه فلک کشیده هر بیننده ای را مبهوت عظمت و قدمت خود می ‌سازد. این منطقه‌ کوهستانی خوش آب و هوا دو آبشار زیبا دارد، کوه ‌های مجاور آن نیز مناسب کوهنوردی است.

به گزارش فت فتو؛ به نقل از “راه آرمان” آبشار سکنج در روستای سکنج، در ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان و در سمت چپ جاده ماهان-بم در دامنه کوه سکنج قرار دارد.
در شرق این روستا و با فاصله‌ای کمتر از چهار کیلومتر، تنگه‌ای پر از درخت با دیوارهای سنگی بلند و رودخانه‌ای پرپیچ‌ و خم و خروشان وجود دارد که بی‌شک زیباترین و جالب توجه‌ترین رودخانه در نزدیکی مرکز استان است.
حرکت در حاشیه رودخانه، عبور از لابه‌لای درختان و تخته سنگ‌ها و گذر از کنار آبشارهای کوچک و پر سروصدا و همچنین دیواره‌ها و ستیغ‌ها، در بلندای کوه‌ها که همه جا را به تسخیر خود درآورده‌اند، تصویری فراموش‌ نشدنی را به نمایش می‌گذارد.

 

انتهای پیام/




تصاویر/افسونگری طبیعت سکنج کرمان در دل تابستان

منبع:دانــا
? تصاویر/افسونگری طبیعت سکنج کرمان در دل تابستان