تشکیل ستاد حوادث در بخش جبالبارز جیرفت در پی زلزله‌های پی‌درپی

نذیر کرمان/کرمان بخشدار جبالبارز شمالی در جلسه ستاد حوادث از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد. مهدی سعیدی صبح امروز ۱۹ اسفندماه در جلسه ستاد حواث  با هدف بررسی زیرساخت‌های لازم در مواقع بحران از جمله زلزله، گفت: با توجه به وقوع چند زمین لرزه در […]

نذیر کرمان/کرمان بخشدار جبالبارز شمالی در جلسه ستاد حوادث از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

مهدی سعیدی صبح امروز ۱۹ اسفندماه در جلسه ستاد حواث  با هدف بررسی زیرساخت‌های لازم در مواقع بحران از جمله زلزله، گفت: با توجه به وقوع چند زمین لرزه در بخش جبالبارز جیرفت که شاهد وقوع  دو زمین لرزه به بزرگی ۴ و ۳.۶ ریشتر، اعضای ستاد بحران شهرستان جیرفت در جبالبارز تشکیل جلسه دادند.

وی با اشاره  به اینکه هواشناسی برای جبالبارز شمالی پیش بینی بارندگی اعلام کرده است، افزود: تمهیداتی برای اسکان درمواقع بحران در مرکز بخش جبالبارز پیش‌بینی خواهد شد اما همه تصمیمات مستلزم تشکیل جلسه ستاد بحران با حضور معاونت عمرانی فرمانداری جیرفت و اعضای ستاد است که به زودی با تشکیل ستاد اهم مصوبات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخشدار جبالبارز با تاکید به اینکه مردم آرامش خود را حفظ کنند و از توجه به شایعات فضای مجازی خودداری کنند اظهار کرد: اعضای ستاد بحران شهرستان جیرفت با تاکید فرماندار جیرفت و رئیس ستاد حوادث شهرستان با تمام توان پای کار هستند تا بهترین تصمیم را در زمان قبل از بحران گرفته شود.

سعیدی گفت: هرگونه اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های معتبر مانند صداوسیما، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری محلی و ‌کانال‌های محلی مجوزدار رسمی انجام خواهد شد.

وی در پایان از آمادگی همه دستگاه های خدمات رسان خبرداد.

انتهای پیام




تشکیل ستاد حوادث در بخش جبالبارز جیرفت در پی زلزله‌های پی‌درپی

منبع: ایـسنا
? تشکیل ستاد حوادث در بخش جبالبارز جیرفت در پی زلزله‌های پی‌درپی