تشریح ویژه برنامه‌های عید غدیر در نقاط مختلف کرمان

کرمان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان برنامه های ویژه عید غدیر در را تشریح کرد و گفت: جشن بزرگ غدیر خم در شامگاه ۱۵ تیرماه در مهدیه صاحب‌الزمان برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان، حسین انجم‌شعاع گفت: حدود ۸۰ درصد برنامه‌های دهه امامت و ولایت توسط کمیته تشکل‌ها و موکب‌های مردمی برگزار می‌شود. […]

کرمان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان برنامه های ویژه عید غدیر در را تشریح کرد و گفت: جشن بزرگ غدیر خم در شامگاه ۱۵ تیرماه در مهدیه صاحب‌الزمان برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان، حسین انجم‌شعاع گفت: حدود ۸۰ درصد برنامه‌های دهه امامت و ولایت توسط کمیته تشکل‌ها و موکب‌های مردمی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: در ۳۰ محله جشن‌های دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود و کمک کردیم که برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز در کنار جشن‌هایشان داشته باشند.

وی ادامه داد: ۸۷ موکب برای پذیرایی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین ۱۵ تیرماه جشن ویژه غدیر در میدان شورا برگزار خواهد شد و در پارک شورا به مدت سه روز از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه جشن و برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

انجم‌شعاع با تشریح جشن‌هایی که در نقاط مختلف شهر کرمان از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن بزرگ غدیر خم در شامگاه ۱۵ تیرماه در مهدیه صاحب‌الزمان و ۱۶ تیرماه جشن همراه بیمار در بیمارستان افضلی‌پور و … از جمله جشن‌های این ایام هستند.

وی افزود: بیش از ۳۰ هزار پرس غذا در شب و روز غدیر توزیع خواهد شد.

کد خبر ۵۸۲۶۵۲۴




تشریح ویژه برنامه‌های عید غدیر در نقاط مختلف کرمان

منبع: مــهر
? تشریح ویژه برنامه‌های عید غدیر در نقاط مختلف کرمان