تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از تلف شدن حدود ۶۰ راس دام سبک در کوهبنان در سیل دو روز گذشته خبر داد و بیان کرد: به بخش کشاورزی، کانال‌های آب، لوله‌های انتقال آب و قنوات خسارات وارد شده که در حال برآورد میزان خسارات هستیم. حمید سالخورده در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از تلف شدن حدود ۶۰ راس دام سبک در کوهبنان در سیل دو روز گذشته خبر داد و بیان کرد: به بخش کشاورزی، کانال‌های آب، لوله‌های انتقال آب و قنوات خسارات وارد شده که در حال برآورد میزان خسارات هستیم.

حمید سالخورده در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: محور زرند به کوهبنان بعد از ۲۴ ساعت عملیات توسط نیروهای راهداری بازگشایی شد.

او ادامه داد: برای بازگشایی این مسیر از ادوات راهسازی از جمله لدر، بلدوزر، گریدر و کامیون برای جمع آوری گل و لای به ارتفاع سه متر و به طول بیش از دو کیلومتر طی ۲۳ ساعت استفاده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار کرد: برق روستای حسین آباد و بیگلران به علت سقوط تیر برق قطع و به دلیل مسدود بودن جاده دسترسی این روستاها، نمی‌توانستیم برق آنها را پایدار کنیم و در حال بازگشایی راه آنها هستیم و تا غروب امروز این مسیر بازگشایی خواهد شد.

او ادامه داد: بسته معیشتی ۷۲ ساعته، پتو، موکت و آب معدنی بین اهالی این دو روستا توزیع شده است.

سالخورده از آغاز احداث دیواره حفاظتی برای شهرک شهید سلیمانی و امام علی(علیه السلام) کوهبنان خبر داد و بیان کرد: این اقدام با همکاری شهرداری‌ و بنیاد مسکن، فرمانداری و راه و شهرسازی در حال انجام است.

او از تلف شدن حدود ۶۰ راس دام سبک در کوهبنان در سیل دو روز گذشته خبر داد و بیان کرد: به بخش کشاورزی، کانال‌های آب، لوله‌های انتقال آب و قنوات خسارات وارد شده که در حال برآورد میزان خسارات هستیم.

انتهای پیام




تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان

منبع: ایـسنا
? تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان