تشدید نظارت‌های بهداشتی در کوهبنان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کوهبنان از آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در شهرستان کوهبنان خبر داد.  امیرحسین همتی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کوهبنان گفت: در راستای صیانت از بهداشت عمومی با نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بهداشتی به وسیله اکیپ‌های ثابت وسیار جهت نظارت بر مراکز تولید و […]

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کوهبنان از آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در شهرستان کوهبنان خبر داد.

 امیرحسین همتی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کوهبنان گفت: در راستای صیانت از بهداشت عمومی با نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بهداشتی به وسیله اکیپ‌های ثابت وسیار جهت نظارت بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی، ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهرستان آغاز شد.

او می‌گوید: هدف از اجرای این طرح و بازدید‌های صورت گرفته را ارتقاء سلامت غذایی شهروندان است و اداره دامپزشکی شهرستان کوهبنان با جدیت وظایف نظارتی خود را دنبال کرده و با خاطیان سلامت غذایی جامعه با تمام توان و قانونی برخورد خواهد کرد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان همچنین گفت: دامپزشکی شهرستان ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر در صورتی که با مواردی غیربهداشتی برخورد کند، موضوع را به مراکز قضایی ارجاع می‌دهد تا در این مراجع تصمیم گیری لازم برای برخورد قانونی با آن‌ها همچون جریمه، پلمب و یا هر گونه برخورد دیگر اعمال شود.

او گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن‌های ۳۳۴۹۴۴۰۱ و ۳۳۴۹۴۴۰۲ متعلق به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

فت فتو کرمان کرمان




تشدید نظارت‌های بهداشتی در کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تشدید نظارت‌های بهداشتی در کوهبنان