تسریع در روند پایش و نظارت بازار کالاهای اساسی

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: تسریع در روند پایش و نظارت بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی در دستور کار است. عنایت سالاری معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت:با توجه به اینکه در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ و در آستانه سال جدید قرار داریم مسئله نظارت و […]

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: تسریع در روند پایش و نظارت بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی در دستور کار است.

عنایت سالاری معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت:با توجه به اینکه در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ و در آستانه سال جدید قرار داریم مسئله نظارت و پایش بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی و دامی بسیار مهم می‌باشد.

سالاری گفت: توجیه نیرو‌های جهاد کشاورزی و همچنین نیرو‌های بسیجی بکارگرفته شده در این حوزه امری ضروری است تا در چارچوب قوانین و مقررات در حوزه بازرسی اقدام نمایند.

او خطاب به نیرو‌های بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی اظهار کرد: با توجه به تفکیک قانونی وظایف و شرح مسئولیت‌های محول شده ضمن هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های متولی امر نظیر مراکز بهداشت و تعزیرات حکومتی که در زمینه نظارت و بازرسی بازار با جهادکشاورزی همراهی می‌کنند باید نیرو‌ها در مسیری که قانون مشخص کرده حرکت کنند و در غیر اینصورت هر گونه خروج از شرح وظایف قانونی مسئولیتش متوجه شخص خاطی خواهد بود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان گفت: نیرو‌های بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی مسئولیت خطیری را به عهده گرفته اند و در حال حاضر مردم انتظار دارند نظارت‌ها که دغدغه اصلی دولت هست به نتیجه برسد و گرانی کنترل و قیمت‌ها تثبیت شوند لذا بایستی تلاش مضاعفی در این زمینه صورت گیرد.

سالاری بر لزوم توجه جدی به حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان رعایت و درج قیمت بر روی کالا‌ها، نظارت بر کنترل آن‌ها نیز با جدیت و تلاش بیشتری در دستور کار است.

 

فت فتو کرمان کرمان




تسریع در روند پایش و نظارت بازار کالاهای اساسی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تسریع در روند پایش و نظارت بازار کالاهای اساسی